Bezpośredni druk etykiety ułatwi pracę Państwu, a także przewoźnikom
Dlaczego bezpośredni druk etykiet jest korzystny?
✔ przyspiesza cały proces doręczenia
✔ śledzenie zewnętrznego przewoźnika jest dostępne od razu
✔ łatwiejsze przetwarzanie przesyłek
✔ mniejsze ryzyko błędów
Od dłuższego czasu borykamy się z problemem dużej liczby przesyłek, które mają uszkodzoną etykietę. Takie etykiety utrudniają i spowalniają transport, i dlatego jesteśmy z powyższych powodów od 2.12.2020 zmuszeni do rozpoczęcia naliczania dopłaty 2,50 PLN za ponowne etykietowanie przesyłek z nieprawidłową lub błędną etykietą.
W jakich przypadkach naliczana będzie dopłata?
- przesyłka nie ma bezpośredniej etykiety zewnętrznego przewoźnika (nie obowiązuje w przypadku usługi najwygodniejsza dostawa na adres, dla klientów, którzy używają tej funkcji bezpośredniej etykiety, przy druku powstał błąd po naszej stronie),
- gdy etykieta będzie nieczytelna – słaby wydruk (mało tonera w drukarce, itp.),
- gdy na etykiecie będzie przesunięty wydruk (np. brak części kodu kreskowego, źle dobrany format papieru, itp.),
- gdy etykieta będzie nieprawidłowo naklejona (np. naderwana, częściowo odklejona, taśma klejąca nachodzi na kod kreskowy, itp.),
- jeśli dojdzie do korekty danych dotyczących przesyłki dopiero po wydrukowaniu etykiety (np. zmiana punktu odbioru).
Mamy nadzieję na zrozumienie z Państwa strony. Powyższe kroki podejmujemy w celu zapewnienia mocy przerobowych i przyspieszenia doręczenia na adres mając nadzieję, że wspólnie zadbamy o sprawny przebieg doręczania.
Państwa Przesyłkownia
Member of Packeta Group