Jesteśmy tu, by pomagać

Znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, potrzebne informacje oraz praktyczne instrukcje.

Może Cię zainteresować:

Gdzie jest moja przesyłka?

Możesz śledzić trasę swojej paczki od momentu, kiedy sklep internetowy przekażę ją do nas.

Przedłużenie okresu przechowywania przesyłki

Nie możesz odebrać paczki na czas? Nie ma problemu. Możesz z łatwością przedłużyć czas przechowywania przesyłki.

Jak mogę przekierować paczkę?

Przekierowanie jest możliwe tylko w 3 przypadkach. Sprawdź czy Cię to dotyczy i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jak opłacić pobranie?

Kliknij śledzenie przesyłki online, znajdź paczkę, wybierz Płatność za pobraniem i wpisz dane karty.

Jak wygląda wyszukiwarka punktów odbioru?

Dzięki używaniu punktów odbioru, możesz wspierać lokalnych przedsiębiorców, których być może znasz osobiście! Cieszy to zarówno Ciebie jak i nas.

Proste instrukcje

Odbierz przesyłkę dzięki krótkim video instrukcjom

Jak odebrać paczkę z automatu paczkowego Z-BOX?

Aby odebrać paczkę potrzebujesz aplikacji Packeta. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki?

Mogę dokonać zwrotu za pośrednictwem InPost?

Jak dokonać reklamacji przesyłki?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Filtruj:

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Najnowsze artykuły na blogu

Nowa jakość dostaw cross-border Allegro – Packeta Poland i ORLEN Paczka łączą siły

Packeta Poland nawiązała strategiczną współpracę z ORLEN Paczką, by ułatwić i przyspieszyć e-sklepom sprzedającym za pośrednictwem Allegro dostawy zagraniczne do Czech, Słowacji i Węgier. Nowa jakość dostaw od marca – ORLEN Paczka jest partnerem Packety w ramach realizacji usługi first mile. Efektywna logistyka dla polskich sprzedawców Współpraca Packety Poland z ORLEN Paczką to odpowiedź na

28.03.2025, 14:33

Czytaj więcej
Aktualne informacje o przewoźnikach

Chcemy zapewniać najwyższą jakość transportu Twoich towarów. Nasza międzynarodowa sieć punktów odbioru/skrytek i usług logistycznych oferuje sprawną i szybką dostawę paczek do 33 krajów na całym świecie. Poniżej znajdziesz wszystkie dostępne aktualne infromacje o przewoźnikach, dotyczące bieżących działań naszych partnerów przewozowych za granicą, które regularnie aktualizujemy. Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2024, godz. 11:00 Dziękujemy za

27.03.2025, 09:05

Czytaj więcej
Rozszerzamy współpracę z BoxNow – nowe usługi już od kwietnia

Szanowni Partnerzy, kontynuujemy dynamiczny rozwój swojej sieci logistycznej i już od kwietnia uruchamiamy nowe usługi – rozszerzamy współpracę z BoxNow na Cyprze i w Chorwacji. To kolejny krok w umacnianiu pozycji firmy na rynkach Europy Południowo-Wschodniej. BoxNow to partner, z którym Packeta współpracuje już w Bułgarii i Grecji – teraz współpraca zostaje rozszerzona o kolejne dwa

27.03.2025, 09:06

Czytaj więcej
NUXT3 released