Jesteśmy tu, by pomagać

Znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, potrzebne informacje oraz praktyczne instrukcje.

Może Cię zainteresować:

Gdzie jest moja przesyłka?

Możesz śledzić trasę swojej paczki od momentu, kiedy sklep internetowy przekażę ją do nas.

Przedłużenie okresu przechowywania przesyłki

Nie możesz odebrać paczki na czas? Nie ma problemu. Możesz z łatwością przedłużyć czas przechowywania przesyłki.

Jak mogę przekierować paczkę?

Przekierowanie jest możliwe tylko w 3 przypadkach. Sprawdź czy Cię to dotyczy i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jak opłacić pobranie?

Kliknij śledzenie przesyłki online, znajdź paczkę, wybierz Płatność za pobraniem i wpisz dane karty.

Jak wygląda wyszukiwarka punktów odbioru?

Dzięki używaniu punktów odbioru, możesz wspierać lokalnych przedsiębiorców, których być może znasz osobiście! Cieszy to zarówno Ciebie jak i nas.

Proste instrukcje

Odbierz przesyłkę dzięki krótkim video instrukcjom

Jak odebrać paczkę z automatu paczkowego Z-BOX?

Aby odebrać paczkę potrzebujesz aplikacji Packeta. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki?

Mogę dokonać zwrotu za pośrednictwem InPost?

Jak dokonać reklamacji przesyłki?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Filtruj:

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Najnowsze artykuły na blogu

Bułgaria: uruchamiamy dostawy do automatów Box Now

Drodzy Klienci, dotychczas mogliście wysyłać swoje przesyłki za pomocą BoxNow do Grecji, a teraz chcielibyśmy poinformować, że od piątku, 22.11.2024, będziecie mogli wysyłać je także do automatów paczkowych w Bułgarii. Uruchamiamy dostawy do automatów Box Now.   ServiceID: BG BoxNow Box 33777 Maksymalne wymiary przesyłki: 62x45x36 cm Maksymalna waga: 15 kg Pobranie do 1 400 BGN Płatność za

19.11.2024, 13:29

Czytaj więcej
Węgry: uruchamiamy dostawy do automatów FoxPost

Drodzy Klienci, pod koniec sierpnia 2024 roku zakończyliśmy pomyślnie proces przejęcia firmy FoxPost. Połączenie FoxPost z Packeta Węgry stworzyło największą sieć logistyczną na Węgrzech. Chcielibyśmy poinformować, że dzięki tej akwizycji rozszerzamy nasze usługi i 15 listopada 2024 roku uruchamiamy dostawy do automatów FoxPost. Dla dostaw na Węgry, jak dotychczas, dostępne są nasze punkty odbioru i automaty

12.11.2024, 09:48

Czytaj więcej
Sezon świąteczny 2024: informacje dla e-sklepów

Drodzy e-sprzedawcy, i w tym roku mamy dla Was zestaw informacji dotyczących funkcjonowania dostaw Packety Poland w przedświątecznych miesiącach. Chcecie znać ostateczne terminy nadawania paczek lub dowiedzieć się, którzy europejscy przewoźnicy wprowadzają opłaty sezonowe? Jesteście we właściwym miejscu! W tym artykule będziemy regularnie aktualizować wszystkie informacje, dzięki czemu będziecie mieli zawsze aktualne informacje na sezon

8.11.2024, 15:05

Czytaj więcej