Potrzebujesz porady?
Śledź przesyłkę
Skontaktuj się z nami!
Chętnie doradzimy w kwestii nadania, odbioru, reklamacji przesyłki lub pomożemy znaleźć punkt odbioru.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Filtruj:
Możesz śledzić swoją paczkę online, wpisując numer śledzenia.
Numer śledzenia otrzymasz drogą mailową lub SMS-ową.
Jeśli Twoja paczka nie ruszyła się przez więcej niż 24 godziny, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego i wybierz temat: "Gdzie jest moja paczka?". Nie zapomnij podać krótkiego opisu tego, co znajdowało się w paczce. Te informacje pomogą nam ją odnaleźć, jeśli etykieta jest uszkodzona.
Paczki są przekierowywane przez system tylko w wyjątkowych przypadkach, jeśli wybrany punkt odbioru jest niedostępny w chwili dostawy z powodu święta lub pełnej pojemności.
Zawsze staramy się zapewnić, aby wybrany punkt odbioru zastępczego był blisko pierwotnie wybranego punktu odbioru.
Przekierowanie paczki jest możliwe w wyjątkowych przypadkach:
- Wybrany przez Ciebie punkt odbioru ma święto dłuższe niż 3 dni robocze.
- Wybrany przez Ciebie punkt odbioru jest pełny i obecnie niedostępny.
- Dla szybszej dostawy przekierowaliśmy paczkę do oddziału, który nie jest dla Ciebie odpowiedni.
Masz do czynienia z jednym z tych przypadków? Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego i wybierz temat Przekierowanie paczki.
Nie możesz samodzielnie zmieniać informacji kontaktowych, takich jak numer telefonu czy adres e-mail.
W takim przypadku pomoże Ci nasza obsługa klienta. Możesz się z nimi skontaktować za pomocą formularza kontaktowego. Wybierz temat Zmiana danych kontaktowych.
Prosimy przygotować numer śledzenia paczki, będzie nam potrzebny do zmiany danych.
Standardowy czas przechowywania w punktach odbioru detalicznego wynosi 7 dni (w dni, gdy sklep jest otwarty), ale możliwe jest przedłużenie o kolejne 7 dni (łącznie maksymalnie 21 dni).
Standardowy okres przechowywania paczek w Z-BOXach wynosi 2 dni kalendarzowe. Istnieje możliwość przedłużenia o maksymalnie 1 dzień, co daje łącznie 3 dni kalendarzowe.
Więcej informacji na temat okresu przechowywania paczek znajdziesz na naszym blogu.
W okresie świątecznym (dla paczek nadanych od 1 listopada do 20 grudnia) obowiązuje skrócony okres przechowywania - aktualne informacje znajdziesz na początku sezonu na naszym blogu.
Okres przechowywania paczki można przedłużyć tylko wtedy, gdy ma ona status Gotowa do odbioru.
Jak przedłużyć okres przechowywania?
W śledzeniu internetowym paczki kliknij przycisk Przedłuż okres przechowywania i wybierz datę, do której chcesz przedłużyć okres przechowywania.
Alternatywnie, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.
Szczegółowe instrukcje dotyczące przedłużania można znaleźć na naszym blogu.
Standardowy okres przechowywania w punktach odbioru detalicznego wynosi 7 dni, ale możliwe jest przedłużenie o kolejne 14 dni.
Jeśli nie odbierzesz paczki na czas, automatycznie zostanie ona odesłana do nadawcy jako tzw. Zwrot, a nadawca będzie musiał ponownie ją do Ciebie wysłać.
Jeśli nie jesteś w stanie odebrać paczki, zostanie ona automatycznie odesłana do nadawcy. Ten proces nie może być zmieniony.
Czy zapłaciłeś za pobraniem z góry? Nie musisz się niczym martwić. Gdy nadawca odbierze paczkę, zwrócimy ci płatność za pobraniem.
Tak. Jeśli paczka czeka na ciebie w naszym punkcie odbioru detalicznego lub jest dostarczana pod określony adres, możesz podać wybranej osobie hasło do odbioru paczki (na kartce lub przesłać e-mail lub SMS).
Jeśli nie chcesz już odebrać paczki, po prostu poczekaj, aż minie okres przechowywania, a następnie automatycznie ją zwrócimy do nadawcy.
Czy już zapłaciłeś za pobraniem z góry? Nie musisz się niczym martwić. Gdy nadawca odbierze paczkę, zwrócimy ci płatność za pobraniem.
Lista punktów odbioru wraz z informacją o godzinach otwarcia znajduje się tutaj.
Wystarczy skorzystać z filtru Z-BOXów, który znajdziesz pod ikoną skrzynki (po lewej stronie serca).
Przegląd wszystkich dostępnych Z-BOXów znajdziesz bezpośrednio na naszej stronie internetowej w naszej wyszukiwarce (widżet). Możesz zaznaczyć pole Z-BOXy w filtrze Dla odbiorcy.
Pobranie nie może być opłacone przelewem bankowym. Jedyną możliwą formą zapłaty za pobranie jest przez bramkę płatności online.
Możesz zapłacić za pobranie klikając w śledzenie przesyłki online.
1. Znajdź paczkę do odbioru.
2. Kliknij w opcję Płatność za pobraniem.
3. Zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatności, gdzie wpiszesz swoje dane karty.
Upewnij się, że Twoja karta jest aktywowana do płatności online i że ustaliłeś wystarczający limit dla płatności internetowych.
Istnieją dwa sposoby płatności za pobraniem w punkcie odbioru:
Poprzez bramkę płatności online po kliknięciu w śledzenie online.
Bezpośrednio przy odbiorze paczki, kartą lub gotówką, w naszym punkcie odbioru.
Jeśli płacisz kartą, wyślemy potwierdzenie na podany adres e-mail przeznaczony dla paczki.
Jeśli płacisz gotówką w punkcie odbioru, potwierdzenie zostanie wydane bezpośrednio przez operatora przy dostawie paczki.
Jeśli płacisz gotówką naszemu kurierowi, wyślemy potwierdzenie drogą e-mailową.
Jeśli zapłaciłeś za pobraniem kartą, znajdziesz potwierdzenie w swojej skrzynce e-mailowej.
Jeśli zapłaciłeś gotówką, a pracownicy oddziału nie wydali Ci potwierdzenia płatności, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego i wybierz temat Potwierdzenie zapłaty za pobraniem.
Oferujemy nadawcom (sklepom internetowym) dwie usługi zapewniające logistykę zwrotną:
1. Zwrot przesyłki
Zwracasz paczkę z kodem przesłanym przez nadawcę (sklep internetowy, do którego odsyłasz produkty). Przynosisz zapakowane towary, które chcesz zwrócić do punktu odbioru, dyktujesz ten kod pracownikom, i nie musisz się o nic więcej martwić.
2. Asystent reklamacji
Nawet w tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nadawcą paczki, który dostarczy Ci specjalną etykietę. Będzie ona wysłana do Ciebie drogą mailową lub już wraz z towarami w oryginalnym opakowaniu
Następnie wszystko, co musisz zrobić, to zapakować towary, nakleić etykietę na pudełko i zanieść je do jednego z naszych punktów odbioru. Nie masz drukarki? Nic nie szkodzi - zapisz dziesięcioznakowy numer śledzenia z etykiety i poproś pracowników punktu odbioru o wydrukowanie etykiety.
Czy otrzymałeś paczkę ze sklepu internetowego?
W tym przypadku skontaktuj się ze sklepem internetowym, z którego zamówiłeś paczkę. Jego personel doradzi Ci, jak ją odesłać (ponieważ zależy to od tego, jakie rozwiązanie stosuje sklep internetowy).
Jeśli chcesz złożyć reklamację, proszę skorzystaj z formularza reklamacji, który podpowie, jakie szczegóły muszą zostać nam przekazane.
Reklamację składa tzw. upoważniona osoba. Odbiorca paczki staje się upoważnioną osobą dopiero po odbiorze paczki. Jeśli paczka ma status "W transporcie", należy skontaktować się z nadawcą paczki.
Bardzo zależy nam na Twojej opinii, ponieważ pomaga nam ciągle doskonalić usługi Packeta.
Jeśli coś nie spełniło Twoich oczekiwań, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego i wybierz temat: Reklamacja/Negatywne doświadczenie.
Postaramy się, abyś następnym razem był zadowolony.
Zawsze wysyłamy hasło do odbioru paczki na adres e-mail podany przy paczce. Jednocześnie wysyłamy powiadomienie SMS.
Jeśli nie otrzymałeś hasła do odbioru paczki, ale znasz numer śledzenia paczki i wiesz, że paczka jest gotowa do dostawy, personel punktu odbioru może je wydać na podstawie dokumentu tożsamości, który musi być zgodny z imieniem i nazwiskiem adresata wymienionym na paczce.
Możliwe, że podczas dostawy wystąpił błąd, a paczka nie została poprawnie zakończona w systemie. W takim przypadku skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego i wybierz "Problem z odbiorem paczki w punkcie odbioru" jako powód kontaktu. Sprawdzimy sytuację i naprawimy to.
Możesz śledzić swoją paczkę online, wpisując numer śledzenia.
Numer śledzenia otrzymasz drogą mailową lub SMS-ową.
Jeśli Twoja paczka nie ruszyła się przez więcej niż 24 godziny, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego i wybierz temat: "Gdzie jest moja paczka?". Nie zapomnij podać krótkiego opisu tego, co znajdowało się w paczce. Te informacje pomogą nam ją odnaleźć, jeśli etykieta jest uszkodzona.
Nie możesz samodzielnie zmieniać informacji kontaktowych, takich jak numer telefonu czy adres e-mail.
W takim przypadku pomoże Ci nasza obsługa klienta. Możesz się z nimi skontaktować za pomocą formularza kontaktowego. Wybierz temat Zmiana danych kontaktowych.
Prosimy przygotować numer śledzenia paczki, będzie nam potrzebny do zmiany danych.
Jak nadać paczkę w punkcie odbioru w sklepie detalicznym?
Przedstaw pracownikom punktu odbioru hasło. Na jego podstawie wygenerują etykietę przesyłki z kodem kreskowym, który jest naklejany na paczkę.
Jeśli już fizycznie złożyłeś paczkę, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego (wybierz temat Anulowanie przesyłki). Rozpatrzymy Twoją prośbę. W tym przypadku jednak nie będzie zwrotu pieniędzy, ponieważ paczka została już przyjęta do transportu.
Zarejestrowane u nas sklepy internetowe mogą wysyłać produkty do 33 krajów na całym świecie za pośrednictwem Packeta. Jak to działa i ile zapłacisz za dostawę, możesz sprawdzić tutaj.
Przegląd wszystkich punktów nadania znajdziesz w naszym widżecie. Wystarczy wybrać filtr "Dla nadawców" i zaznaczyć "Punkty odbioru".
Nie musisz drukować etykiety.
Jeśli nadajesz paczkę w naszym punkcie odbioru, wystarczy podać hasło operatorowi. Etykieta będzie wydrukowana bezpośrednio przez personel punktu odbioru.
Aktualnie dostawa do skrzynek pocztowych nie jest możliwa.
Proszę złożyć reklamację za pośrednictwem naszego formularza reklamacji. Następnie jeden z naszych kolegów skontaktuje się z Państwem w sprawie rozwiązania problemu.
Płatność pobraniowa zostanie przelana na Twoje konto bankowe w ciągu 10 dni roboczych od dostarczenia paczki odbiorcy (to jest, 10 dni roboczych od zmiany statusu paczki na "wydane i uwzględnione").
Jeśli nie minęło jeszcze 10 dni roboczych, obecnie przetwarzamy płatność i prosimy o cierpliwość.
Jeśli oczekujesz już dłużej niż 10 dni roboczych, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą i rozwiążą sprawę.
Płatność za transport paczki zawsze dokonuje nadawca podczas nadania wysyłki. Umożliwiamy płatność online kartą kredytową, Apple Pay i Google Pay.
Upewnij się, że Twoja karta jest aktywna do płatności online i że ustawiłeś wystarczający limit na płatności internetowe. W przypadku problemów zalecamy spróbowanie dokonania płatności inną kartą płatniczą.
Najpierw sprawdź folder ze spamem i folder z masową korespondencją. Wiadomość mogła się tam znaleźć. Jednak jeśli nie znajdziesz wiadomości tam, spróbuj następujących kroków:
zmień adres e-mail na inny,
zapisz zmiany,
ponownie zmień adres e-mail na żądany.
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji zostanie ponownie wysłana.
Jeśli nadal nie otrzymasz wiadomości e-mail, skontaktuj się z naszym wsparciem za pomocą formularza kontaktowego. Nasi pracownicy prześlą Ci e-mail ręcznie.
Parametry przesyłek są następujące:
Standardowa przesyłka:
Maksymalna waga paczki – 5 kg
Maksymalny rozmiar jednej strony paczki – 50 cm
Maksymalna suma wymiarów wszystkich trzech stron paczki – 120 cm (np. paczka o wymiarach 50x40x30 cm)
Minimalne wymiary – 10 x 7 x 1 cm
Przesyłka niestandardowa:
Waga paczki – 5-15 kg
Maksymalny rozmiar jednej strony paczki – 120 cm
Maksymalna suma wymiarów wszystkich trzech stron paczki – 150 cm (np. paczka o wymiarach 60x50x40 cm)
Pełną listę cen dostawy można znaleźć tutaj.
Jeśli przesyłka przekroczy dozwolone wymiary, zostanie ona zwrócona do nadawcy bez prawa do zwrotu kosztów. Wynika to z naruszenia warunków i postanowień przewozowych.
Nie, nie oferujemy ubezpieczenia dla przesyłek. Możesz jednak skorzystać z usługi Wartość deklarowana przesyłki.
Co to oznacza?
Kiedy wprowadzisz deklarowaną wartość przesyłki, zostaniesz odszkodowany za rzeczywistą kwotę szkód do wysokości zadeklarowanej wartości przesyłki (ale maksymalnie do 5000 CZK).
Możesz aktywować usługę Wartość deklarowana przesyłki w kilku kliknięciach, jak wspominamy na blogu:
· Wypełniasz dane wymagane do wysyłki przesyłki, tak jak zawsze. Usługa Wartość deklarowana przesyłki czeka na Ciebie w kroku 4.
· W polu Wartość deklarowana wpisujesz wartość (cenę) towarów, które wysyłasz. Do podanej kwoty zostaniesz następnie odszkodowany za ewentualne uszkodzenia przesyłki.
· W ostatnim kroku zobaczysz cenę za wysłanie przesyłki + opłatę dodatkową za usługę Wartość deklarowana.
Zgodnie z naszymi warunkami i zasadami, z transportu wyłączone są następujące towary:
· substancje biologiczne podlegające rozkładowi,
· żywe zwierzęta,
· łatwo łamliwe i kruche przedmioty,
· płyny.
Szczegółowy opis znajdziesz w naszych warunkach i zasadach.
Przegląd wszystkich dostępnych Z-BOXów znajdziesz bezpośrednio na naszej stronie internetowej w naszej wyszukiwarce (widżet). Możesz zaznaczyć pole Z-BOXy w filtrze Dla odbiorcy.
Płatność przy odbiorze nie może być dokonana przelewem bankowym. Jedynym możliwym sposobem zapłaty przy odbiorze jest skorzystanie z bramki płatności online.
Możesz zapłacić przy odbiorze po kliknięciu w Śledzenie przesyłki online.
Znajdź paczkę do odbioru.
Kliknij w opcję Zapłać przy odbiorze.
Zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatności, gdzie uzupełnisz dane swojej karty.
Upewnij się, że Twoja karta jest aktywowana do płatności online i że ustawiłeś odpowiedni limit dla płatności internetowych.
Standardowy okres przechowywania paczek w Z-BOXach wynosi 2 dni kalendarzowe. Przedłużenie jest możliwe maksymalnie o 1 dzień, co daje łącznie 3 dni kalendarzowe.
Więcej informacji na temat okresu przechowywania paczek znajdziesz na naszym blogu.
Istnieje kilka sposobów przedłużenia czasu przechowywania twojej przesyłki:
W śledzeniu przesyłki na stronie internetowej (kliknij przycisk Przedłuż okres przechowywania i wybierz datę, do której chcesz przedłużyć okres przechowywania).
Alternatywnie, skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej.
Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu.
Jeśli nie odbiebrzesz paczki na czas, zostanie ona automatycznie odesłana do nadawcy jako tzw. "zwrot", a nadawca będzie musiał wysłać ją ponownie.
Okres przechowywania paczki można przedłużyć tylko wtedy, gdy znajduje się w statusie Gotowa do odbioru.
W zależności od wielkości skrytek Z-BOX, wyróżniamy trzy typy paczek:
S – 45x8x61 cm
M – 45x17x61 cm
L - 45x36x61 cm.
Maksymalna waga paczki to 15 kg.
Widżet to wyszukiwarka punktów odbioru i nadania przesyłek Packeta. Jest to interaktywny program do wyszukiwania na mapie. Do wyszukiwania można użyć pola wyszukiwania oraz kilku filtrów, dzięki którym można wybrać oddział, który Ci odpowiada.
W widżecie (narzędzie do wyszukiwania punktów odbioru i nadania), punkty odbioru, które nie mogą być wybrane do dostawy, są oznaczone na szaro.
To z powodu:
pełnej pojemności punktu odbioru
przerwy w działaniu punktu odbioru z powodu świąt
sklep ograniczył możliwość dostawy do niektórych punktów odbioru
Sklep internetowy może wybrać, czy zezwolić na dostawę do wszystkich rodzajów punktów odbioru.
Wyszukiwanie ma różne cele na każdej z tych platform:
Na stronie internetowej wyświetlane są wszystkie punkty odbioru (własne i partnerskie) na całym świecie, aby każdy mógł znaleźć informacje o oddziale, który go interesuje.
W wersji wyszukiwarki dla sklepu internetowego wyświetlane są punkty odbioru odzwierciedlające ustawienia danego sklepu internetowego, a jednocześnie są aktualnie otwarte (nie ma świąt) i mają wolną pojemność na paczki.
Tak, możesz wyszukać w widżecie punkt odbioru lub nadania po identyfikatorze. Wystarczy w wyszukiwarce wpisać literę "i" oraz podkreślnik przed identyfikatorem: "i_" (czyli np. i_1234).
Identyfikator oddziału znajdziesz w szczegółach punktu odbioru. Gdy już znajdziesz swój ulubiony oddział, skopiuj jego identyfikator, a następnie wprowadź identyfikator wraz z "i_" do wyszukiwarki podczas każdego zakupu w sklepie internetowym. Dzięki temu możesz łatwo i szybko go znaleźć i wybrać dla dostawy.
Oczywiście! Możesz zapisać swoje ulubione lokalizacje w narzędziu wyszukiwania lokalizacji, dzięki czemu szybko je odnajdziesz. Będą one zapisane w wyszukiwarce pod ikoną serca.
Wszystkie zapisane ulubione punkty odbioru znajdziesz pod ikoną serca.
Ulubione punkty odbioru są przechowywane na podstawie plików cookie (są to krótkie pliki tekstowe, które odwiedzana strona internetowa wysyła do Twojej przeglądarki, umożliwiając zapisanie informacji o Twojej wizycie). Gdy pliki cookie zostaną usunięte z Twojego komputera, mogą zostać utracone.
Punkty odbioru są odpowiedzialne za samodzielne wprowadzanie do systemu danych dotyczących swojego oddziału, w tym godzin otwarcia. Dla niektórych partnerów punktów odbioru może więc wystąpić sytuacja, w której oddział nie podaje godzin otwarcia z różnych powodów, dlatego też nie możemy ich również wyświetlić (powodem może być na przykład to, że godziny otwarcia zmieniają się w zależności od pogody, itp.).
Jeśli nie możesz wybrać preferowanego oddziału, prawdopodobnie wystąpiła jedna z następujących sytuacji:
dany sklep internetowy ograniczył punkty odbioru, do którego paczki mogą być dostarczane
punkt odbioru jest obecnie zapełniony do pełnej pojemności
punkt odbioru ma obecnie przerwę w funkcjonowaniu
Taki punkt odbioru jest oznaczony na szaro w wyszukiwarce. Proszę wybrać inny punkt odbioru dla dostawy.
Twój wybrany punkt odbioru wkrótce będzie pełny - co może wpłynąć na udaną dostawę Twojej paczki. Dlatego nasza wyszukiwarka proponuje najbliższy punkt odbioru, który ma wolną pojemność.
To od Ciebie zależy, który punkt odbioru wybierzesz. Jednakże, wybierając punkt odbioru, który jest już prawie pełny, pamiętaj, że może się zdarzyć sytuacja, w której paczka nie będzie mogła być tam dostarczona, a nasz kurier przechowa ją w innym pobliskim oddziale, który będzie wolny w czasie dostawy.
Zalecamy filtrowanie punktów odbioru z wolną pojemnością w widżecie - ikona "kciuk w górę".
Filtruj punkty odbioru posiadające terminal płatniczy - ikona "karty płatniczej".
Korzystając z filtra, możesz łatwo wyszukać punkty otwarte w soboty (ikona "kalendarz - sobota") lub niedziele (ikona "kalendarz - niedziela").
Zalecamy skorzystanie z filtra - ikona "dostęp dla osób na wózkach".
Możesz to robić na kilka sposobów:
hasło (odbiorca paczki przekaże je Tobie)
kod QR (odczytany za pomocą czytnika)
gdy odbiorca przedstawi dowód tożsamości
Najczęstszym sposobem odbioru paczki jest hasło, które odbiorca Ci przekaże. Po wprowadzeniu hasła do systemu zobaczysz "okno dostawy" z informacjami, takimi jak płatność za pobraniem lub lokalizacja przechowywania.
Zalecamy korzystanie z przygotowanych instrukcji obrazkowych, które można znaleźć w panelu administracyjnym w sekcji Inne → Podręczniki → Wydawanie paczki.
Wyszukaj paczkę w panelu administracyjnym za pomocą numeru śledzenia. Na końcu linii kliknij ikonę "Zgłoś problem z paczką", gdzie napiszesz swoje pytanie. Nasi koledzy sprawdzą paczkę i skontaktują się z Tobą.
Obsługa klienta dokonuje tylko kosmetycznych poprawek, takich jak literówka w nazwie oddziału czy numer telefonu kontaktowego.
Dla bardziej fundamentalnej modyfikacji danych Twojego punktu odbioru, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym.
Możesz ustawić godziny otwarcia samodzielnie nie później niż trzy dni przed zmianą ich ważności.
Możesz dokonać ustawień w sekcji Inne → Godziny otwarcia → Ustawienie zamknięcia punktu odbioru.
Jeśli wprowadzasz zmianę po raz pierwszy – mamy dla Ciebie instrukcję obrazkową w sekcji Inne → Podręczniki → Różne.
Jeśli potrzebujesz wprowadzić pilną zmianę, musisz skontaktować się z naszą obsługą klienta.
Jeśli masz problem z prowizjami, proszę skontaktować się ze swoim przedstawicielem handlowym lub wysłać nam pytanie za pośrednictwem panelu administracyjnego, a nasi współpracownicy skontaktują się z Tobą.
Zapomniane hasło można bardzo łatwo odzyskać, klikając opcję "Nie pamiętem hasła" na stronie internetowej do logowania się do Panelu Admina punktów odbioru.
W przypadku potwierdzonej awarii systemu, skorzystaj z opcji "Awaryjne wydawanie paczek". Logujesz się do niej tymi samymi danymi, których używasz do logowania się do panelu Admin. W przeciwnym razie wszystkie niezbędne informacje można znaleźć na tej stronie.
Wszystkie instrukcje dotyczące wewnętrznych procedur oddziałów dotyczących wydawania i odbierania paczek znajdziesz bezpośrednio w swoim panelu Administracyjnym w zakładce Podręczniki.
Punkt odbioru ustawia dzień wolny samodzielnie bezpośrednio w panelu administracyjnym, nie później niż trzy dni przed jego rozpoczęciem.
Aby ustawić dzień wolny w panelu administracyjnym, przejdź do sekcji Inne → Godziny otwarcia → Ustawienie zamknięcia punktu odbioru.
Jeśli wprowadzasz dzień wolny po raz pierwszy – mamy dla Ciebie instrukcję obrazkową w sekcji Inne → Podręczniki → Różne.
Jeśli potrzebujesz wprowadzić pilną zmianę, musisz skontaktować się z naszą obsługą klienta.
Najpierw zarejestruj swój oddział przez naszą stronę internetową. Następnie nasz przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Tobą i omówi dostępne opcje. Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu.
Chcesz, aby Twój sklep detaliczny stał się punktem odbioru? Daj nam znać za pomocą formularza
Każdy, kto spełnia nasze podstawowe kryteria. W Czechach znajdziesz tysiące punktów odbioru i są one naprawdę różnorodne. Od mniejszych sklepów, salonów fryzjerskich po kawiarnie i sklepy papiernicze.
W fizycznym punkcie sprzedaży, gdzie sprzedajesz swoje produkty lub świadczysz usługi.
Podstawowe kryteria:
1. Twój lokal znajduje się w miejscowości lub mieście, w którym mieszka co najmniej 500 osób.
2. Posiadasz ustalone godziny otwarcia w dni robocze.
3. Twój lokal jest jasny i przestronny. Umożliwia przechowywanie i obsługę paczek. Wymagana przestrzeń magazynowa wynosi co najmniej 1 × 2 m.
4. Masz dostęp do Internetu oraz komputera, laptopa, kasy fiskalnej elektronicznej lub tabletu. Dostarczymy inne niezbędne wyposażenie.
5. Masz zdolność do przetwarzania co najmniej 40 paczek dziennie.
6. Punkty odbioru są dostępne dla dzieci, dlatego charakter asortymentu sklepu detalicznego musi być odpowiedni. Jednocześnie obszar odbioru musi być miejscem dla niepalących.
7. Dużym plusem jest możliwość darmowego parkowania i łatwy dostęp.
Chcesz, aby Twój sklep detaliczny stał się punktem odbioru? Daj nam znać za pomocą formularza
Każdy, kto spełnia nasze podstawowe kryteria. W Czechach znajdziesz tysiące punktów odbioru i są one naprawdę różnorodne. Od mniejszych sklepów, salonów fryzjerskich po kawiarnie i sklepy papiernicze.
W fizycznym punkcie sprzedaży, gdzie sprzedajesz swoje produkty lub świadczysz usługi.
Podstawowe kryteria:
1. Twój lokal znajduje się w miejscowości lub mieście, w którym mieszka co najmniej 500 osób.
2. Posiadasz ustalone godziny otwarcia w dni robocze.
3. Twój lokal jest jasny i przestronny. Umożliwia przechowywanie i obsługę paczek. Wymagana przestrzeń magazynowa wynosi co najmniej 1 × 2 m.
4. Masz dostęp do Internetu oraz komputera, laptopa, kasy fiskalnej elektronicznej lub tabletu. Dostarczymy inne niezbędne wyposażenie.
5. Masz zdolność do przetwarzania co najmniej 40 paczek dziennie.
6. Punkty odbioru są dostępne dla dzieci, dlatego charakter asortymentu sklepu detalicznego musi być odpowiedni. Jednocześnie obszar odbioru musi być miejscem dla niepalących.
7. Dużym plusem jest możliwość darmowego parkowania i łatwy dostęp.
Procedura jest prosta i szybka. Wystarczy wypełnić nasz formularz rejestracyjny. Po zalogowaniu się do sekcji klienta, musisz zarejestrować adres rozliczeniowy oraz nadawcy. Następnie prosimy o oczekiwanie na zatwierdzenie rejestracji, co zazwyczaj odbywa się w ciągu 3 dni roboczych (w 90% przypadków jest to w ciągu kilku godzin). Gdy rejestracja zostanie zatwierdzona, poinformujemy Cię drogą mailową, a Ty będziesz mógł zacząć składać swoje przesyłki i korzystać w pełni z wszystkich naszych usług.
Poczekaj, aż rejestracja zostanie zatwierdzona. Następnie możesz natychmiast zgłaszać paczki i korzystać z naszych usług.
Jesteśmy w stanie połączyć system Packety z 97% rozwiązań sklepów internetowych używanych w Polsce. Możesz zobaczyć listę wszystkich współpracujących systemów na naszej stronie internetowej. Jeśli masz indywidualnie dostosowaną stronę internetową, nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem support@packeta.pl - z pewnością znajdziemy wspólne rozwiązanie.
Możesz zmienić swoje dane kontaktowe w sekcji klienta w zakładce Informacje użytkownika → Kontakt.
Dodatkowe ustawienia znajdziesz w sekcji Adres rozliczeniowy (adres, numer VAT, numer konta bankowego dla płatności za pobraniem, punkt odbioru dla zwrotów), a w sekcji Nadawcy możesz zarządzać informacjami widocznymi na etykiecie oraz autoryzacją płatności kartami.
Poruszanie po sekcji klienta jest intuicyjne. Po zalogowaniu się po raz pierwszy, rozpocznie się kreator. Możesz włączyć kreator wielokrotnie w sekcji Wsparcie klienta.
Menu nawigacyjne jest podzielone na kilka części:
złożenie przesyłki - tutaj tworzysz zamówienie na transport do wszystkich krajów, do których Packeta dostarcza
pomoc w złożeniu reklamacji - tutaj możesz stworzyć zamówienie dla swojego klienta w celu utworzenia tzw. asystenta reklamacji, dzięki któremu odbiorca będzie mógł łatwo odesłać towary do Ciebie w razie potrzeby
importowanie przesyłek - masowe składanie przesyłek, które oszczędza Twój czas
przesyłki w trakcie - niezakończone zamówienia
złożone przesyłki - lista wszystkich przesyłek, gdzie można filtrować za pomocą predefiniowanych filtrów, oraz tutaj drukowane są etykiety na przesyłki i noty dostawy
faktury - lista wszystkich wystawionych faktur, które możesz pobrać w kilku formatach, a jednocześnie znajdziesz tutaj również dokumenty celne
Po zalogowaniu się do swojego konta znajdziesz przycisk Złóż przesyłkę w lewym górnym rogu, gdzie wypełnisz niezbędne informacje dotyczące przesyłki (numer zamówienia, imię i nazwisko odbiorcy, adres e-mail, telefon, wartość, punkt odbioru, twój sklep). Następnie potwierdzisz wszystko, akceptując Ogólne Warunki i klikając przycisk Złóż przesyłkę.
Innymi metodami są tzw. masowe importowanie przesyłek, które również znajdziesz w sekcji klienta, oraz składanie za pomocą interfejsu API. Zapytaj swojego przedstawiciela handlowego lub support@packeta.pl o bardziej szczegółowe informacje na temat składania za pomocą interfejsu API.
Etykieta generowana jest automatycznie po wprowadzeniu przesyłki do naszego systemu. Następnie wszystko, co musisz zrobić, to wydrukować etykietę w zakładce Złożone przesyłki i nakleić ją na paczkę.
Sklepy internetowe zarejestrowane w naszej sekcji klienta mogą przekazać paczki do transportu na kilka sposobów:
Osobiście we wszystkich naszych punktach odbioru (tj. oddziałach, które służą do składania paczek). Możesz łatwo ustawić w filtrze, że jesteś nadawcą i zaznaczyć pole Punkty odbioru.
Osobiście bezpośrednio w naszych magazynach, które również pełnią funkcję punktów odbioru. Przegląd naszych magazynów znajdziesz w tym artykule.
Korzystając z naszego zbiorowego odbioru, kiedy nasz kurier przyjeżdża bezpośrednio do Ciebie i odbiera paczki. W sprawie warunków umówienia odbioru, nie wahaj się skontaktować z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wypełniając formularz, wybierz sekcję E-shop - zapytanie do działu sprzedaży.
Jeśli zamówiłeś odbiór paczek poprzez naszego przedstawiciela handlowego, a kurier nie przybywa w ustalonym czasie odbioru, najprawdopodobniej występuje komplikacja na trasie kuriera. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nasi współpracownicy sprawdzą powód opóźnienia odbioru z naszym dyspozytorem i wspólnie zapewnimy poprawę tej sytuacji.
Możesz śledzić ruch paczki za pośrednictwem naszej sekcji klienta lub za pomocą śledzenia online, po wprowadzeniu numeru śledzenia.
W takim przypadku paczka zostanie zwrócona do Ciebie.
W tym celu proszę wybierz punkt odbioru dla zwrotów.
Wybrany punkt odbioru musi być zapisany w sekcji klienta w sekcji Informacje użytkownika → Adres rozliczeniowy - na samym dole.
Z Packetą możesz korzystać z ponad 15 000 punktów odbioru, wysyłać paczki do 33 krajów i dotrzeć do nawet 300 milionów potencjalnych klientów.
Oferujemy kilka rodzajów punktów odbioru i doręczeń - szeroką sieć partnerów punktów odbioru i doręczeń.
Jednocześnie masz możliwość wysyłania swoich paczek bezpośrednio pod adresy klientów za pośrednictwem naszej usługi Dostawa do Domu. Więcej informacji na temat konkretnych przewoźników i cen usług znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Packeta posiada dużą ilość własnych zdolności transportowych. W Czechach mamy własnych kierowców i flotę samochodów do obsługi usługi Dostawa do Domu. Współpracujemy z dziesiątkami zewnętrznych partnerów. Posiadamy kilkadziesiąt własnych magazynów (ponad 15 w Czechach), co sprawia, że nasza sieć logistyczna jest wydajna, a dostawa bardzo szybka.
Oczywiście! Ważne jest sprawdzenie warunków transportu u zagranicznych partnerów, które znajdziesz na stronach internetowych poszczególnych przewoźników oraz w naszym cenniku.
Zalecamy subskrypcję newslettera, aby zawsze i na bieżąco być informowanym o najnowszych informacjach dotyczących wysyłki za granicę. Regularnie aktualizujemy również Bieżące informacje o przewoźnikach na naszym blogu.
Cło (lub opłata celna) to kwota pobierana przez państwo przy przekraczaniu granicy celnej przez towary. Państwo lub grupa państw wykorzystuje go jako tzw. środek ochronny (państwo chroni w ten sposób swój rynek wewnętrzny przed towarami z sąsiednich krajów). Pobieranie opłat celnych kontroluje administracja celna danego kraju i reguluje prawo celne.
Jeśli chodzi o długość procedury celnej, zależy to od tego, dokąd wysłana jest paczka i jakiego rodzaju odprawa celna jest wymagana. Dlatego też dokładny termin nie może być zagwarantowany. Jeśli jednak wszystkie dane zostaną poprawnie uzupełnione przez nadawcę podczas składania zamówienia na transport, a paczka nie zostanie zatrzymana przez Urząd Celny do kontroli, nie ma opóźnienia.
Częstotliwość zależy od metody rozliczeń, którą ustawiłeś. Podstawową metodą fakturowania jest tygodniowe rozliczenie za płatności kartą, a za płatności za pobraniem dokonywane są codziennie przelewy na Twoje konto bankowe.
Standardowo oferujemy rozliczanie faktur co tydzień z kredytem na wybrane płatności za pobraniem. Zgodnie z ogólnymi warunkami umowy, płatność za pobranie jest dokonywana w ciągu 10 dni roboczych od dostarczenia przesyłki na konto bankowe podane w Twojej sekcji klienta.
W swojej sekcji klienta możesz pobrać wszystkie swoje faktury. Jeśli napotkasz niezgodności lub masz dodatkowe pytania dotyczące fakturowania, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nasi pracownicy obsługi klienta chętnie Ci pomogą.
Nie tylko waga i rozmiar paczki są istotne, ale także jej cel. Ceny mogą więc się różnić.
Wszystkie ceny naszych usług, w tym za nadwymiarowe paczki, można znaleźć na naszej stronie internetowej lub bezpośrednio w pełnym cenniku naszych usług.
W depach (magazynach) sortujemy paczki, które do nas trafiają, a następnie dostarczamy je do punktów odbioru, Z-BOXów lub pod adres klienta.
Paczki mogą być również dostarczane do wysyłki w niektórych magazynach. Mamy ponad 2 magazyny w Republice Czeskiej.
Porada: Zobacz Przegląd naszych magazynów z godzinami otwarcia i adresem.
Godziny otwarcia wszystkich naszych magazynów znajdziesz w przeglądzie naszych magazynów.
Jeśli Twój ulubiony punkt nadawczy jest zamknięty, zalecamy skorzystanie z innego znajdującego się w pobliżu. Listę punktów nadawczych znajdziesz na naszej stronie internetowej. Paczki można nadawać w naszych magazynach lub punktach nadawczych. Przegląd naszych magazynów oraz godziny otwarcia znajdziesz na naszym blogu.
Nadawcy zarejestrowani w sekcji klienta mogą wysyłać z nami dwa podstawowe rodzaje paczek:
Standardowe paczki:
maksymalna waga – 5 kg
minimalne wymiary – 10 × 7 × 1 cm
maksymalne wymiary – suma 3 boków wynosi maks. 120 cm (np. 50×40×30 cm), długość najdłuższego boku maks. 70 cm
Nadwymiarowe paczki:
maksymalna waga – 15 kg
minimalne wymiary – 10 × 7 × 1 cm
maksymalne wymiary – suma 3 boków wynosi maks. 150 cm (np. 60×50×40 cm), długość najdłuższego boku maks. 120 cm
Maksymalne wymiary paczek, które transportujemy, to:
maksymalna waga – 15 kg
maksymalna długość jednej strony paczki – 120 cm
Umieść produkt idealnie w twardym kartonowym pudełku o odpowiednich wymiarach i zapieczętuj je tak, aby paczka nie mogła zostać otwarta. Zalecamy naklejenie taśmy klejącej w krzyż.
Zawsze trzeba mieć jedną paczkę w jednym jednolitym opakowaniu, nie więcej.
Nie zapomnij wypełnić pustej przestrzeni w paczce, aby zawartość nie uległa uszkodzeniu w trakcie podróży.
Następnie poprawnie oznacz paczkę etykietą przesyłki - i to wszystko. Szczegółowe instrukcje dotyczące pakowania paczki znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Wystarczy wydrukować etykietę, która jest dla Ciebie wygenerowana w sekcji klienta i nakleić ją na paczkę (w przypadku naklejania etykiety taśmą klejącą, pamiętaj, że nie może ona nakładać się na kod kreskowy). Upewnij się, że na paczce zawsze znajduje się tylko jedna wysokiej jakości naklejona etykieta. Prosimy zawsze używać nowo wygenerowanej etykiety dla każdej paczki.
Packeta nie przewozi towarów następującego typu:
duże, gabarytowe lub ciężkie paczki (meble, opony, lodówki, telewizory, itp.)
płyny (żele do prania, środki czyszczące, alkohole, konserwy, itp.)
bardzo kruche i delikatne towary (porcelana, szkło, kryształ, urządzenia diagnostyczne, itp.)
niebezpieczne lub nielegalne towary (narkotyki, materiały wybuchowe, łatwopalne, itp.)
Aby uzyskać pełną listę wyłączonych z przewozu towarów, prosimy zapoznać się z naszymi Warunkami świadczenia usług (patrz paragraf 2.2.).
Tak, ta usługa jest również opcjonalna podczas składania paczki. Wystarczy kliknąć przycisk Planowana dostawa podczas składania paczki i wprowadzić datę dostawy.
Tak, oferujemy również tę usługę. Jeśli jesteś sklepem internetowym, możesz zamówić usługę weryfikacji wieku 18+ w sekcji klienta podczas składania paczki.
W takim przypadku należy sprawdzić dane kontaktowe odbiorcy, najlepiej w sekcji Wysłane paczki w sekcji klienta, lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta (za pośrednictwem formularza kontaktowego). Nasi pracownicy sprawdzą dane kontaktowe klienta i ewentualnie ponownie wyślą e-mail informacyjny lub SMS z hasłem
Jeśli występuje problem z sekcją klienta, proszę poczekać 5 minut, a następnie odświeżyć stronę lub zalogować się ponownie. Zalecamy wypróbowanie przeglądarki internetowej Google Chrome lub Mozilla Firefox.
Jeśli wprowadziłeś nieprawidłowy punkt odbioru i jeszcze nie dostarczyłeś paczki naszemu kierowcy ani nie zaniosłeś jej do punktu nadania, zalecamy jej anulowanie i ponowne złożenie z poprawnymi danymi. W sekcji klienta możesz anulować paczkę na liście Wysłane paczki, korzystając z ikony czerwonego kosza na śmieci. Status paczki zmieni się z Oczekiwanie na dostawę przez sklep na Status: Paczka została anulowana.
Jeśli już przekazałeś paczkę do transportu, możesz ją anulować za pośrednictwem naszej obsługi klienta.
Jeśli chcesz złożyć reklamację, skorzystaj z formularza reklamacyjnego, który doradzi Ci, jakie szczegóły musisz nam przekazać.
Reklamację składa tzw. osoba upoważniona. Odbiorca paczki staje się osobą upoważnioną dopiero po odebraniu paczki. Jeśli paczka ma status W transporcie, musisz skontaktować się z nadawcą paczki.
Umieść produkt idealnie w twardym kartonowym pudełku o odpowiednich wymiarach i zapieczętuj je tak, aby paczka nie mogła zostać otwarta. Zalecamy naklejenie taśmy klejącej w krzyż.
Zawsze trzeba mieć jedną paczkę w jednym jednolitym opakowaniu, nie więcej.
Nie zapomnij wypełnić pustej przestrzeni w paczce, aby zawartość nie uległa uszkodzeniu w trakcie podróży.
Następnie poprawnie oznacz paczkę etykietą przesyłki - i to wszystko. Szczegółowe instrukcje dotyczące pakowania paczki znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Reklamacje mogą składać nadawcy przesyłki lub jej odbiorcy. Odszkodowanie za uszkodzenia jest następnie wypłacane osobie upoważnionej, zgodnie z naszymi aktualnymi ogólnymi warunkami.
Możesz łatwo złożyć reklamację, korzystając z naszego formularza reklamacyjnego.
To zależy od przyczyny reklamacji i osoby składającej reklamację. Nasz formularz reklamacyjny poprowadzi Cię do listy wymaganych dokumentów. Jeśli potrzebne będą dodatkowe informacje, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Tobą.
Zagubiona paczka
Uszkodzona paczka
Brakujące zawartości
Zamieniona paczka
Opóźniona dostawa paczki
Nieprawidłowe naliczenia
Reklamację musi wypełnić bezpośrednio nadawca, korzystając z naszego formularza reklamacyjnego. Odbiorca musi więc skontaktować się bezpośrednio z nadawcą i postępować zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną sklepu internetowego.
Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona, możesz odmówić jej przyjęcia. W takim przypadku paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
Jeśli jednak już odebrałeś paczkę, konieczne jest zrobienie zdjęcia opakowania, wypełnienia wewnętrznego oraz zawartości paczki w celu złożenia reklamacji. Następnie składasz reklamację za pomocą formularza reklamacyjnego, przez który przesyłasz nam zdjęcia, które wykonałeś.
Jeśli otrzymasz towary należące do kogoś innego, musisz skontaktować się z nami jak najszybciej. Przy składaniu reklamacji za pomocą formularza reklamacyjnego konieczne jest udokumentowanie szczegółowego opisu, jakie towary zostały dostarczone do Ciebie oraz opis oczekiwanej zawartości. Jednocześnie zalecamy przesłanie zdjęcia etykiety przesyłki, abyśmy mogli zidentyfikować odpowiedniego klienta.
Czy na fakturze widnieje inna nazwa i czy wymienia towary różniące się od tych, które zamówiłeś? W takim przypadku sklep internetowy dokonał zmiany. Konieczne jest więc skontaktowanie się bezpośrednio z nadawcą i rozwiązanie sprawy z nimi.
Jeśli na fakturze widnieje Twoje nazwisko, a towary różnią się od tych, które zamówiłeś, ale są one od właściwego sklepu internetowego? W takim przypadku nadawca prawdopodobnie pomylił zamówienie. Skontaktuj się z nimi bezpośrednio.
Jeśli paczka nie zawiera faktury lub jeśli zawiera zupełnie inne towary niż te, które dostarcza sklep internetowy, skontaktuj się z nami za pomocą formularza reklamacyjnego, a wspólnie uzgodnimy zwrot.
Zgodnie z ogólnymi warunkami, mamy 30 dni od jej złożenia na przetworzenie reklamacji. Powiadomimy Cię e-mailem, gdy rozpoczniemy przetwarzanie Twojego wniosku.
Zawsze staramy się rozpatrywać wszystkie zgłoszenia w jak najkrótszym czasie. Czas pierwszej odpowiedzi na wpływający wniosek może się różnić w zależności od liczby zgłoszonych reklamacji, które dotarły przed Twoją.
Uznaną szkodę wypłaca się uprawnionej osobie w ciągu 30 dni od potwierdzenia reklamacji. Jednak zazwyczaj przekazujemy pieniądze wcześniej.
To sprawiłoby, że cały proces rozpatrywania reklamacji byłby dłuższy i bardziej skomplikowany. Jedynym sposobem złożenia reklamacji jest skorzystanie z naszego formularza reklamacyjnego. Dzięki niemu mamy możliwość szybkiego i skutecznego rozpatrzenia wprowadzonych zgłoszeń.
Cyberprzestępcy starają się jak najdokładniej imitować oficjalne strony internetowe lub komunikaty firmowe.
Jednak po dokładniejszym przyjrzeniu się możesz zauważyć, że link zawiera literówki, sformułowania, które nie pasują do danej witryny, lub pomyłki w literach i cyfrach, takie jak 1 zamiast l lub .pi zamiast .pl.
Zalecamy nie klikanie w podejrzane linki, a zwłaszcza nie udostępnianie swoich danych osobowych i bankowych.
Możesz dowiedzieć się, jakie mogą być takie oszukańcze wiadomości lub e-maile i na co uważać na stronie dotyczącej cyberbezpieczeństwa i ochrony danych
Głównie poprzez losowy wybór adresów e-mail i numerów telefonów, albo również korzystając z publicznie dostępnych źródeł i baz danych kontaktowych.
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego (wybierz temat Działania oszustów), gdzie nasi pracownicy udzielą Ci porady i ewentualnie potwierdzą, czy strona internetowa, e-mail czy SMS naprawdę pochodzi od Packety.
Jeśli podejrzewasz, że padłeś ofiarą ataku phishingowego poprzez podejrzaną komunikację za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub SMS-a, zgłoś oszustwo do odpowiedniej firmy oraz do Policji Republiki Polskiej.
W przypadku ataku phishingowego wykorzystującego nazwę Packeta, proszę skontaktuj się z nami pod adresem support@packeta.pl lub za pośrednictwem przycisku "Chcę zgłosić phishing" na naszej stronie dotyczącej Cyberbezpieczeństwa i ochrony danych
W takim przypadku twoje dane osobowe i środki nie są jeszcze zagrożone.
Jeśli otrzymałeś podejrzaną komunikację poprzez stronę internetową, e-mail lub SMS, zgłoś oszustwo odpowiedniej firmie oraz policji Republiki Polskiej.
W takim przypadku konieczne jest jak najszybsze skontaktowanie się z bankiem i zablokowanie karty kredytowej, a następnie anulowanie wszystkich podejrzanych transakcji i zgłoszenie sytuacji Policji Republiki Polskiej.
Jeśli masz ustawioną autoryzację wieloczynnikową dla swojej karty płatniczej, na przykład za pomocą telefonu lub bankowości elektronicznej, upewnij się, że nie potwierdzisz żadnej operacji.
Jeśli jesteś nadawcą paczki i zapłaciłeś za usługę, która została wykonana niewystarczająco, należy wypełnić nasz formularz reklamacyjny. Wybierz temat Nieprawidłowe fakturowanie i poinformuj nas, dlaczego usługa nie została wykonana w odpowiedniej jakości.
Jeśli jesteś odbiorcą paczki i zapłaciłeś za usługę świadczoną przez nas sprzedawcy, konieczne jest rozwiązanie reklamacji z nadawcą.
Home Delivery to usługa dostawy kurierskiej pod wskazany adres - do domu, biura lub innego miejsca.
W dniu dostawy otrzymasz od nas wiadomość SMS z przewidywanym czasem dostawy. Przed faktyczną dostawą kurier spróbuje skontaktować się z Tobą co najmniej dwukrotnie telefonicznie, a następnie przyjedzie pod wskazane miejsce dostawy.
Jeśli nie uda mu się Cię zastać, paczka zostanie przekierowana do pobliskiego punktu odbioru z wolną przestrzenią. W alternatywie, istnieje możliwość umówienia się z kurierem na inny termin dostawy przez telefon.
Tak! Po telefonicznym uzgodnieniu z odbiorcą kurier może dostarczyć paczkę do recepcji budynku, w którym mieszkasz lub pracujesz.
Możesz śledzić paczkę tak, jak zawsze, na naszej stronie internetowej za pomocą funkcji śledzenia paczki.
Aktualnie nie ma możliwości zmiany adresu dostawy. Jeśli kurier nie jest w stanie dotrzeć pod podany adres, paczka zostanie przekierowana do pobliskiego punktu odbioru z wolnymi miejscami.
Obecnie, w celu efektywności dostawy, ustaliliśmy jedną próbę dostarczenia dla usługi Home Delivery.
W przypadku nieudanej próby dostawy, paczka jest przechowywana w pobliskim punkcie odbioru z wolnymi miejscami, gdzie możesz ją odebrać po otrzymaniu powiadomienia, że paczka jest gotowa do odbioru. Powiadomienie zawiera hasło do odbioru i jest wysyłane drogą e-mailową i SMS.
Nie ma powodu do niepokoju, nie stracisz paczki. Jeśli kierowca nie spotka Cię pod podanym adresem, paczka zostanie przekierowana do pobliskiego punktu odbioru z wolnymi miejscami, gdzie będziesz mógł ją odebrać.
Jeśli nie odebrałeś połączenia kuriera, możesz do niego oddzwonić i umówić się z nim na dostawę.
Jednak kurierzy są za kierownicą i dostarczają inne paczki, więc możliwe, że kurier nie będzie w stanie odebrać twojego połączenia. Niemniej jednak nadal przyjedzie pod adres wskazany na paczce i spróbuje dostarczyć przesyłkę.
Jeśli nie może dotrzeć do ciebie pod podanym adresem, paczka zostanie przekierowana do pobliskiego punktu odbioru z wolnymi miejscami.
Usługa opóźnionej dostawy obecnie nie jest możliwa. Jeśli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, paczka zostanie przekierowana do pobliskiego punktu odbioru z wolnymi miejscami
Podobnie jak przy odbiorze paczki w naszych punktach odbioru, poprosimy o podanie hasła, gdy kierowca przekaże przesyłkę. Hasło otrzymasz w powiadomieniu SMS dotyczącym dostawy paczki. Alternatywnie, możesz się zidentyfikować za pomocą dokumentu tożsamości.
Hasło do odbioru przesyłki zostanie wysłane do Ciebie w wiadomości SMS w dniu dostawy.
Tak. Tak jak przy odbieraniu paczki w naszych punktach odbioru, możliwe jest, że upoważniona osoba (której podasz hasło) odbierze paczkę w Twoim imieniu. Jednak pamiętaj, że kurier ma Twój numer telefonu i zadzwoni do Ciebie. Dlatego podczas rozmowy powiedz mu, że upoważniona przez Ciebie osoba odbierze paczkę.
Płatność za przesyłkę za pobraniem dostarczoną pod wskazany adres można dokonać na dwa sposoby:
Przez bramkę płatności online poprzez kliknięcie w śledzenie online.
Bezpośrednio przy odbiorze przesyłki kartą lub gotówką u kuriera.
Gdy płacisz kartą, wyślemy potwierdzenie na podany adres e-mail dla przesyłki.
Jeśli płacisz za przesyłkę gotówką w punkcie odbioru, potwierdzenie zostanie wydane bezpośrednio przez operatora przy dostawie przesyłki.
Gdy płacisz gotówką naszemu kurierowi, wyślemy potwierdzenie drogą mailową.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Napisz do nas
Przez nasz formularz kontaktowy
Skontaktuj się z infolinią
Zadzwoń pod numer +48 334 457 020
Złóż reklamację
Przez nasz formularz reklamacji
Napisz do nas
Przez nasz formularz kontaktowy
Skontaktuj się z infolinią
Zadzwoń pod numer +48 334 457 020
Złóż reklamację
Przez nasz formularz reklamacji