Reklamacje
Reklamacje mogą być składane zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi z następujących powodów:
1
Podejrzenie zaginięcia przesyłki
2
Uszkodzenie zawartości paczki podczas transportu, zwrotu lub po dostawie
3
Brakująca zawartość przesyłki po zwrocie lub dostawie
4
Zamiana przesyłki
5
Opóźnienie w dostawie ponad 7 dni dla paczek dostarczanych do Polski i ponad 10 dni dla paczek dostarczanych za granicę (reklamacje można składać tylko dla paczek, które już zostały dostarczone)
6
Nieprzekazanie kwoty za pobraniem po doręczeniu przesyłki.
Jeśli są Państwo niezadowoleni z powodów innych niż wymienione powyżej (1-6), i jest mało prawdopodobne, że jest to reklamacja jak wyżej, proszę przekazać swoją opinię za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Packeta Poland sp. z o.o. ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa. Dane będą przetwarzane w odpowiedzi na reklamację. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Więcej informacji znajdziesz w zakładce RODO.