Reklamacje

Packeta jest synonimem prostoty - dotyczy to również reklamacji przesyłek. Wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny. Zanim zaczniesz, zapoznaj się z poniższymi informacjami - pomogą one w szybszym rozpatrzeniu Twojej reklamacji.

Reklamacje mogą być składane zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi z następujących powodów:

1

Podejrzenie zaginięcia przesyłki

2

Uszkodzenie zawartości paczki podczas transportu, zwrotu lub po dostawie

3

Brakująca zawartość przesyłki po zwrocie lub dostawie

4

Zamiana przesyłki

5

Opóźnienie w dostawie ponad 7 dni dla paczek dostarczanych do Polski i ponad 10 dni dla paczek dostarczanych za granicę (reklamacje można składać tylko dla paczek, które już zostały dostarczone)

6

Nieprzekazanie kwoty za pobraniem po doręczeniu przesyłki.

Jeśli są Państwo niezadowoleni z powodów innych niż wymienione powyżej (1-6), i jest mało prawdopodobne, że jest to reklamacja jak wyżej, proszę przekazać swoją opinię za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Packeta Poland sp. z o.o. ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa. Dane będą przetwarzane w odpowiedzi na reklamację. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Więcej informacji znajdziesz w zakładce RODO.

Jeśli jesteś nadawcą - sklepem internetowym, zgłoś reklamację za pomocą przycisku. Jeśli jesteś odbiorcą przesyłki, prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem lub partnerem umownym.