Blog

Black Friday w Rumunii – 12 listopad, 2021

2.11.2021, 15:34

Black Friday lub „Dzień z największymi rabatami w roku” jest prawdopodobnie najbardziej oczekiwanym corocznym wydarzeniem w Rumunii, które doczekało się już 11. edycji.

Miłośnicy zakupów mają okazję wejść w posiadanie upragnionych przedmiotów po znacznie obniżonych cenach w porównaniu z innymi porami roku.

Jak przygotować sklepy internetowe na Black Friday 2021

Planowanie oferty produktowej w celu maksymalizacji sprzedaży!

  • Negocjacje z dostawcami i przygotowanie produktów do kampanii Black Friday;
  • Odpowiedni wybór produktów w najlepszej cenie;
  • Stwórz unikalną stronę docelową dla każdej z Twoich ofert;
  • Zapewnienie katalogu z pełną informacją o promowanych produktach;
  • Jak najdokładniejsze szacowanie i zapewnienie zapasów produktów, które mają być promowane;
  • Dostarczanie: dywersyfikacja metod dostarczania i negocjowanie warunków umownych;
  • Nienaganne zapewnienie usług zarządzania relacjami z klientami;
  • Zapewnienie dodatkowych zasobów w obszarze logistyki, przygotowania i wysyłania paczek;

Planowanie techniczne sklepu internetowego

  • Zoptymalizuj szybkość ładowania strony;
  • Spraw, aby Twoja strona była przyjazna dla komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych;
  • Sprawdź swoje pozycje w wyszukiwarkach i przeanalizuj konkurencję;
  • Przygotuj infrastrukturę sklepu internetowego (serwer, itp.), aby zapewnić jej obsługę dużego ruchu;
  • Synchronizuj strategię Social Media z taktyką maksymalizacji sprzedaży na stronie internetowej;
  • Ulepsz swoją strategię E-mail Marketingu i komunikacji online;
  • Rozwiązuj z wyprzedzeniem wszelkie problemy związane z check-outem;

Jak wyglądał Black Friday 2020?

Rok 2020 był dziesiątym rokiem, w którym rumuński e-commerce świętował ideę Black Friday. Według przedstawicieli eMAG, 10. edycja Black Friday pobiła wszystkie rekordy odnotowane do tej pory przez to wydarzenie.

W ten sposób eMAG odnotował w ciągu jednego dnia 12,4 mln wizyt (o 1,6 mln wizyt więcej niż w 2019 r.) i zamówione produkty o wartości 585,7 mln lei (równowartość 120 mln euro ) – o 17% więcej niż w 2019 r.

W eMAG, najlepiej sprzedającymi się kategoriami produktów Black Friday 2020 były:

  • Home & Deco – 271,000 sprzedanych produktów
  • Pielęgnacja osobista – 197,000
  • Małe AGD – 106,000
  • Zabawki – 90,000
  • TV – 66,000
  • Napoje oraz kawa – 66,000
  • Lodówki – 35,000

Udostępnij:

Kategorie