Słuchamy Waszych próśb I chcemy Wam jak najlepiej pomóc. Dlatego teraz poprawimy za Was wszelkie błędy w adresach Waszych klientów. Wasza satysfakcja jest naszym priorytetem, dlatego z chęcią dostosujemy się do Waszych uwag.
Od 19. 8. 2021, korekta błędnych adresów po Waszej stronie zostanie wyłączona, a rozwiązanie nastąpi bezpośrednio w Packeta.
Co to dla Was oznacza?
Wierzymy, że ta zmiana przyniesie tylko pozytywne efekty i, że process nadawania przesyłek będzie znacznie łatwiejszy. Sami poprawimy adresy zawierające błędy w naszym systemie, aby przesyłki kierowane na ten adres trafiły do Waszych klientów szybko i bez komplikacji.
Cele anulowania geolokalizacji:
✔️ przesyłki docierają do klientów szybko i bez komplikacji
✔️ spadek wolumenu zwrotów
✔️ ułatwienie pracy naszym partnerom e-sklepów
Zmiana nastąpi dnia 19. 8. 2021. Od tej pory nie będziecie otrzymywać wiadomości e-mail z prośbą o poprawienie adresu.
Co z paczkami, do których otrzymaliście powiadomienie?
W przypadku przesyłek, dla których otrzymałeś już powiadomienie e-mail o poprawie adresu, prosimy o zmianę adresu po swojej stronie najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania powiadomienia. Wszystkie inne paczki zostaną poprawione przez nas. Od 25.08.2021 r. nie będzie już widoczny moduł korekty adresu w sekcji klienta.
Wierzymy, że ta zmiana pomoże usprawnić procesy wysyłania paczek po Waszej stronie i przyczyni się do zadowolenia Waszych klientów z usługi, którą Packeta adresuje.