Stale monitorujemy dla Państwa nowości i zmiany za granicą. Jakość i ceny poszczególnych przewoźników oraz staramy się zapewnić jak najszybszą i najtańszą dostawę na adres klienta w Polsce.
Naszym głównym priorytetem na chwilę obecną jest utrzymanie jakości Naszych usług na jak najwyższym poziomie, a przede wszytskim dostarczenie przesyłek w jak najkrótszym czasie. Dlatego w związku z aktualnymi informacjami od przewoźników, zdecydowaliśmy się dostarczyć wszystkie przesyłki do klientów za pośrednictwem Best Delivery Solution. W obecnej, kryzysowej sytuacji kurerzy ograniczają możliwości doręczania przesyłek, a Przesyłkownia dzięki takiemu rozwiązaniu zawsze pomoże Ci znaleźć takiego kuriera, który jak najlepiej doręczy Twoją przesyłkę w danym dniu i regionie.
Najkorzystniejsza dostawa pod wskazany adres. Co to jest i dlaczego jest najtańsza?
- Najniższa cena zaczyna się od 20,20 pln bez VAT
- Nie podwyższamy cen
- Bardziej korzystna opłata za płatności kartą przy wysyłce za pobraniem w wysokości 1,4%
- Tańsza opcja niż bezpośrednia dostawa do obecnego kuriera
- Jeden kurier z jednym połączeniem
- Sprawna i szybka dostawa dzięki automatycznemu doborowi kurierów
- Codziennie monitorujemy i oceniamy jakość wybranych przewoźników
- Łatwa konfiguracja w sekcji klienta za pomocą jednego kliknięcia
Co dla Ciebie oznaczają nowości i zmiany za granicą?
Od 1 stycznia 2021 r. podczas nadawania przesyłki Nasz system wygeneruje automatycznie etykietę od dostawcy, który będzie dla Państwa najkorzystniejszy. Prosimy o wysyłanie przesyłek do klientów w Polsce korzystających z tej usługi. Dzięki temu możemy szybciej reagować gdy coś się dzieje i tym samym zapewnić najszybszą dostawę do Twoich klientów.
Twoi klienci zawsze zostaną nalezycie poinformowani o wybranym przewoźniku poprzez wiadomość e-mail lub SMS.
Przesyłki w dziale klienta prosimy kierować tylko do tego przewoźnika:
PL – Dostawa na adres HD – (4162)
Naszymi aktywnymi przewoźnikami są nadal popularne Paczkomaty InPost (ID: 3060) oraz sieć Naszych punktów odbioru.
W dniu 01.01.2021 r. w usługach Paczkomaty Inpost zostaną dostosowane ceny, które widoczne będą w pełnym cenniku na Naszej stronie internetowej.
Obsługa klienta w Polsce – nowy numer telefonu
Pomimo ogromu pracy z dostarczaniem Państwa przesyłek w tym gorącym przedświątecznym okresie, cały czas pracujemy nad usprawnieniami. Dlatego z dumą możemy Państwu przedstawić nasz nowy numer telefonu: +48 33 445 70 20.
Pod tym numerem przywita Państwa zautomatyzowany system, który usprawni odpowiedzi na Państwa zapytania. Poprzedni numer telefonu będzie aktywny do 31.1.2021.
Dostwa do Austrii i Niemiec
Firma kurierska DHL w Austrii i Niemczech, poinformowała Nas o zmianie cen podstawowych, które również musimy uwzględnić w Naszym cenniku.
Dlatego w przypadku usługi AT Poczt Austriacka HD (ID: 80) i usługi DE Poczta Niemiecka DHL HD (ID: 111) 1 stycznia 2021 r. zostaną dostosowane ceny, które będą widoczne w pełnym cenniku na Naszej stronie.
Poczta Słowacka
Dla przewoźnika SK Post HD zmienia się kwota płatności za pobraniem z 2,00 zł na 2,50 zł.
Zmiana będzie obowiązywać od dnia 14.12.2021 r.
Wprowadziliśmy nowe rozwiązania w zakresie wysyłki międzynarodowej. Poznaj nowe opcje wysyłki, zaktualizowane warunki, zmiany cen oraz nowe adresy zwrotne. Dowiedz się o nowych partnerach, takich jak IT Bartolini we Włoszech i Hermes w Niemczech, oraz o nowych limitach płatności za pobraniem InPost w Bułgarii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach, zachęcamy do złożenia zapytania o ofertę na naszej stronie Złóż zapytanie o ofertę. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dostosujemy ofertę do Twoich potrzeb.
Jeśli masz pytania dotyczące handlu międzynarodowego, zapraszamy do rozmowy z naszym ekspertem cross-border, który pomoże Ci znaleźć najlepsze rozwiązania logistyczne.