Stale ulepszamy nasze usługi i procesy w oparciu o informacje zwrotne od Was – naszych klientów i partnerów. Dzięki tym opiniom usprawniliśmy i uprościliśmy również proces składania reklamacji dotyczących paczek. Zobacz, jak usprawniliśmy procedurę składania reklamacji!
Packeta to synonim prostoty – dotyczy to również reklamacji przesyłek. Wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny na stronie packeta.pl/reklamacje. Kliknij na baner, aby wybrać, czy jesteś:
- nadawcą przesyłki/e-sklepu i złożyć reklamację za pośrednictwem sekcji klienta.
- odbiorcą przesyłki
W przypadku osób fizycznych kolejnym krokiem jest sprawdzenie za pomocą SMS-a, czy numer telefonu komórkowego jest zarejestrowany na zgłaszaną przesyłkę, a następnie wystarczy wypełnić krótki formularz reklamacyjny.
Nasz nowy formularz reklamacji jest ❤️
Które aspekty są lepsze w porównaniu z wersją oryginalną?
Szybsze i łatwiejsze wypełnianie: nie będziesz już musiał wypełniać wszystkich szczegółów.
Rozwiązanie interaktywne: pola, które należy wypełnić, zmieniają się w zależności od przyczyny złożenia skargi, dlatego w formularzu należy podać tylko te dane, które są wymagane dla danego rodzaju skargi = nie wypełniasz żadnych zbędnych pól.
Większe bezpieczeństwo: nowy formularz jest zabezpieczony przed atakami z Internetu, a jednocześnie chroni dane osobowe użytkowników dzięki nowoczesnym metodom zabezpieczeń informatycznych.
Oszczędność czasu: formularz wymaga od użytkownika informacji i dokumentów, a nasz dział obsługi klienta nie musi już kontaktować się z użytkownikiem kilka razy.
Łatwiejsze rozpatrywanie reklamacji dotyczących paczek z zagranicy: procedura składania skarg jest obecnie identyczna dla całej Grupy Packeta, dzięki czemu można łatwo i systematycznie przekazywać skargi do rozpatrzenia w innym kraju, zachowując ich historię.
Przełączanie języków: formularz można wypełnić w siedmiu językach, które mogą być również na bieżąco zmieniane podczas wypełniania.
Mniej literówek i błędów: weryfikacja numeru paczki i danych kontaktowych odbywa się teraz na początku procedury reklamacyjnej, co eliminuje częste problemy z nieprawidłowymi danymi i znacznie przyspiesza procedurę reklamacyjną
Trzy wspaniałe wiadomości dla e-sklepów
Uproszczone składanie wniosków: Teraz możesz po prostu złożyć reklamację, klikając ikonę „!” w sekcji Złożone Przesyłki w Sekcji Klienta bezpośrednio na reklamowanej przesyłce. W ten sposób cała reklamacja zostanie wstępnie wypełniona, a Ty będziesz musiał ją tylko potwierdzić kilkoma kliknięciami.
Przesyłki od przewoźników zewnętrznych: teraz możliwe jest również automatyczne zgłaszanie przesyłek na podstawie zewnętrznych numerów monitorowania oraz przesyłek w ramach logistyki zwrotnej.
Ulepszyliśmy Sekcje Klienta: W tym miejscu znajduje się nowa zakładka z przeglądem on-line statusu otwartych reklamacji.
Voicebot ze sztuczną inteligencją
W przyszłości nowa automatyzacja pozwoli nam połączyć nasze technologie sztucznej inteligencji z reklamacjami, dzięki czemu klienci będą informowani o statusie reklamacji, a w razie potrzeby będą automatycznie rozpatrywać reklamacje wspólnie z nimi.