Jak szybko rozpocząć sprzedaż zagraniczną? Jak wejść na nowe rynki? Jak ściągnąć ruch? Dowiesz się tego już 14 czerwca podczas Crossborder Day – darmowej konferencji online organizowanej przez IdoSell dla właścicieli sklepów internetowych, podczas której dowiesz się jak zaistnieć na rynku e-commerce za granicą i jak dotrzeć do milionów klientów. Posłuchaj ekspertów, wśród których znajdzie się także Packeta Poland!
,,Cross-border jest trendem, który w ciągu ostatnich lat bardzo silnie wpisał się w tkankę polskiego e-commerce. Dzięki sprzedaży transgranicznej, sklepy internetowe mogą rozwijać się niemal bez ograniczeń. Jednak jak zacząć? W jaki sposób robić to efektywnie? Które rynki są najbardziej chłonne? Tego wszystkiego będzie można dowiedzieć się podczas Crossborder Day” – mówi Paweł Klepacki, dyrektor marketingu w IdoSell.
O konferencji Crossborder Day
Program wydarzenia składać się będzie z 7 spotkań prowadzonych przez ekspertów sprzedaży zagranicznej.
Podczas imprezy prelegenci opowiedzą m.in. o tym, jak przyspieszyć sprzedaż w danym kraju, o czym należy pamiętać kiedy zaczynamy biznes na rynkach CEE, jakie są najpopularniejsze metody płatności Europejczycy czy też jaka jest charakterystyka niemieckiego rynku e-commerce. Będzie to okazja to posłuchania na żywo najlepszych praktyków branży e-commerce w Polsce i za granicą.
Udział w konferencji jest bezpłatny!
Jesteśmy partnerem wydarzenia!
Wśród partnerów Crossborder Day nie może oczywiście zabraknąć Packety Poland! Przygotowaliśmy dla Ciebie dawkę praktycznej wiedzy, którą wykorzystasz w swoim biznesie, by opracować skuteczną strategię i wejść na zagraniczny rynek. Nasz ekspert, Adam Zając, Country Sales Manager, opowie o 4 obszarach, o których warto pamiętać, rozpoczynając sprzedaż na rynkach CEE – w Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii oraz krajach bałtyckich, czyli Litwie, Łotwie i Estonii. Możesz spodziewać się dużej dawki wiedzy, doświadczenia i informacji kluczowych dla prowadzenia biznesu za granicą.
Oto niektóre tematy, które poruszy Adam:
- jakie są najpopularniejsze metody płatności w Czechach?
- które z produktów najlepiej sprzedają się w Rumunii?
- które metody płatności są pierwszym wyborem klienta na Węgrzech?
- jak wygląda rynek e-commerce w krajach bałtyckich?
I wiele, wiele innych!
Dlaczego warto?
Warto wziąć udział w wydarzeniu, jeśli myślisz o inwestycji w sprzedaż online swoich produktów i usług na prężnie rozwijającym się rynku CEE. Są to kraje, w których coraz więcej osób robi zakupy w Internecie a zainteresowanie branżą e-commerce i odkrywanie nowych technologii nieustannie rośnie. Daje to pole do popisu zagranicznym sklepom. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na realizację strategii sprzedaży online na tych rynkach, co ma ogromne znaczenie w czasach zarówno w trakcie jak też i po pandemii.
Przed polskimi e-sklepami otworzyły się zagraniczne rynki, które stają się coraz bardziej popularne i zwiększają swój udział w rynku e-commerce nawet o kilkadziesiąt procent rocznie. Jednak decydując się na zagraniczną ekspansję warto dokładnie sprawdzić kilka czynników, jak chociażby możliwości dostawy, bo każdy rynek jest inny. A im większa świadomość rynku, tym większa szansa, że firma odniesie na nim sukces. O tym, jakie są najważniejsze czym charakteryzują się poszczególne rynki opowiem podczas wydarzenia – potwierdza Adam Zając, Country Sales Manager Packeta Poland.
Więcej o IdoSell
IdoSell to polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI S.A. W tym momencie to najbardziej efektywny sprzedażowo SaaS w kraju. Tylko w 2021 roku GMV (łączna wartość sprzedanych towarów) w e-sklepach IdoSell wyniosło ponad 14 mld zł. IdoSell od ponad 21 lat współtworzy sklepy internetowe, których sprzedaż rośnie dwukrotnie szybciej niż średnia rynkowa. Oferuje zaawansowane technologicznie narzędzia i funkcjonalności, które pozwalają na dużą sprzedaż i ciągły rozwój biznesu – nie tylko w Polsce, ale też za granicą. IdoSell oferuje szereg udogodnień, które pomagają sklepom internetowym w wyjściu na nowe rynki oraz sprzedaży cross-border. Platforma współpracuje z takimi partnerami jak Packeta, InPost, Klarna, Facebook, Google, Wish, Stripe czy Amazon. W sierpniu ubiegłego roku do IdoSell dołączyła węgierska platforma sklepowa Shoprenter (spółka IAI S.A. posiada pakiet większościowy).
Dołącz do wydarzenia!
Eksperci z 7 firm, nowe narzędzia, które przyciągną klientów do Twojego biznesu oraz solidna porcja wiedzy – to wszystko już niedługo! Jeśli chcesz spotkać się z nami w formie online podczas Crossborder Day, wypełnij formularz zgłoszeniowy -> TUTAJ.
Do zobaczenia 14 czerwca o 10:00!
Zobacz również, jak Czesi kochają porównywarki cen i dowiedz się, jak wypromować swój sklep dzięki GLAMI, w naszym artykule.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach, zachęcamy do złożenia zapytania o ofertę na naszej stronie Złóż zapytanie o ofertę. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dostosujemy ofertę do Twoich potrzeb.
Jeśli masz pytania dotyczące handlu międzynarodowego, zapraszamy do rozmowy z naszym ekspertem cross-border, który pomoże Ci znaleźć najlepsze rozwiązania logistyczne.