Na Słowacji zostały przeprowadzone badania przez KPMG, które polegały na znalezieniu najlepszych marek. Swoimi głosami, Słowacy uznali, że Zasielkovňa znalazła się wśród 10 z nich! Nasz słowacki oddział po raz pierwszy znalazł się w TOP 10 i zajął wspaniałe siódme miejsce. Dzięki temu stała się najpopularniejszą marką logistyczną na Słowacji.
Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone na Słowacji w zeszłym roku po raz czwarty. Z punktu widzenia obsługi klienta, na rok 2020 wpływ miał głównie kryzys związany z koronawirusem, co całkowicie zmieniło sposób robienia zakupów, zachowanie oraz potrzeby klienta. W związku z pandemią, dziś firmy powinny zwracać szczególną uwagę na bezpieczeństwo, nowe technologie, a także wsparcie lokalnych przedsiębiorstw. I to właśnie robi Zasielkovňa! Wierzymy, że dzięki temu stała się najpopularniejszą marką logistyczną dla słowackich klientów.
To, że nasza słowacka Zasielkovňa zajęła miejsce w rankingu obok silnych marek takich jak Martinus, IKEA, Tchibo, Lidl czy Netflix było decyzją 2500 Słowaków, którzy ocenili łącznie 118 marek z dziewięciu różnych sektorów.
Dziękujemy Słowakom!