Drodzy klienci,
dnia 8. 06. 2020 oficjalnie wprowadzono walidację wprowadzanych danych osobowych (e-mail oraz numer telefonu) dla przesyłek, o czym informowaliśmy 30. 04. 2020 za pośrednictwem newslettera oraz sekcji klienta. Wprowadzenie tych informacji jest wymagane przez naszych partnerów logistycznych w całej Europie i ma kluczowe znaczenie dla sprawnej dostawy przesyłki i komunikacji z klientem.
Którzy przewoźnicy już teraz wymagają podania adresu e-mail oraz numeru telefonu?
- Czechy – Najlepsza opcja wysyłki
- Omniva (Litwa, Estonia, Łotwa)
- Post Nord (Dania, Szwecja, Finlandia)
- Słowacja – Najlepsza opcja wysyłki
Działania te są stopniowo wprowadzane przez wszystkich przewoźników, z którymi współpracujemy. Jest to stale rosnąca tendencja do ulepszania procesów i jakości doręczeń. Biorąc pod uwagę liczbę naszych partnerów, postanowiliśmy wyjść tej tendencji naprzeciw.
Jakie korzyści płyną z tej zmiany?
- lepsza komunikacja z klientem
- znaczne zmniejszenie odsetka zwrotów i reklamacji
- uproszczenie nadania przesyłek
- wyższa jakość doręczenia do klientów w całej Europie
- ułatwienie komunikacji z Wami
W związku z tą decyzją od 15. 06. w przypadku wyboru dostawy na adres u wszystkich przewoźników, przesyłki należy nadać podając oba dane kontaktowe.