Doręczanie przesyłek
na Słowację
98% przesyłek zostanie przez nas doręczonych do punktów odbioru na Słowacji już 2 dni po nadaniu. Dzięki naszym usługom Twoje paczki na Słowację dotrą szybko i bezproblemowo.
Nasze usługi
Według naszych danych doręczenie towaru do punktu preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera Dla klientów na Słowacji oferujemy równie dogodne rozwiązania. Kurier na Słowację dostarczy paczki do jednego z tysięcy punktów odbioru, co daje Twoim klientom elastyczność i wygodę
Chcesz z nami współpracować?
Kompleksowe rozwiązanie logistyczne
Dołączając do Packety, uzyskasz możliwość doręczania przesyłek do punktów odbioru, jak również pod wskazany adres na Słowacji, logistykę zwrotów, wsparcie oraz obsługę klienta. Nasze usługi kurierskie na Słowację są dostosowane do Twoich potrzeb.
Zaoferuj swoim klientom możliwość wygodnego odbioru przesyłki w jednym z tysięcy punktów odbioru na Słowacji, zyskując w ten sposób przewagę nad konkurencją! Kurier Słowacja zapewnia szeroką dostępność punktów odbioru, co zwiększa zadowolenie klientów.
Oferujemy również możliwość doręczania przesyłek bezpośrednio pod wskazany adres klienta. Z wyprzedzeniem wysyłamy szczegółowe informacje o godzinie doręczenia.
Zwrot towaru ze Słowacji, dzięki Packecie jest niesamowicie prosty! Mamy dla Ciebie dwie opcje logistyki zwrotu przesyłek. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Twoi klienci będą mogli skorzystać z naszego działu obsługi klienta lub funkcji chatbot. Nasz zespół doradców będzie dostępny dla Ciebie, by pomóc i doradzić w sprawie paczek na Słowację.
Dołącz do Packety, by umożliwić swoim klientom odbiór towaru 24/7 w naszych punktach samoobsługowych, których liczba na Słowacji z dnia na dzień rośnie.
Cennik doręczania przesyłek
z Polski na Słowację
Ceny obowiązują dla dostawy z Polski do Słowacji. Podane ceny kuriera na Słowację nie zawierają podatku VAT.
Inne informacje
Wypełnienie obu typów informacji kontaktowych
W ramach doręczenia pod wskazany adres na Słowacji należy podać oba typy danych kontaktowych adresata, tj. numer telefonu i adres e-mail. Przesyłek z niekompletnymi danymi kontaktowymi nie będzie można wprowadzić do systemu w celu ich dalszego przetwarzania. Brak pełnych informacji kontaktowych może prowadzić do opóźnień w doręczeniu przesyłki na Słowację, ponieważ nie będziemy mogli skontaktować się z odbiorcą w przypadku problemów z dostawą.
Upewnij się, że dane kontaktowe są zawsze aktualne i dokładne, aby zapewnić płynne doręczanie paczek na Słowację. Nasz system wymaga tych informacji, aby skutecznie koordynować doręczenia i informować klientów o statusie ich przesyłek. Paczki bez kompletnych danych kontaktowych mogą zostać wstrzymane lub zwrócone do nadawcy, co generuje dodatkowe koszty i opóźnienia.
Nasz zespół wsparcia technicznego jest dostępny, aby pomóc Ci w prawidłowym wprowadzeniu danych i zapewnić, że każda przesyłka dotrze do swojego celu bez przeszkód. Dzięki temu możesz być pewny, że Twoi klienci otrzymają swoje paczki na czas, a Ty unikniesz niepotrzebnych komplikacji.
Pytania i odpowiedzi
Zarejestruj e-sklep