Blog

Nowości ze świata e-commerce i logistyki oraz wszystkie istotne informacje z Packeta.pl w jednym miejscu.
20.07.2020, 16:00

Przesyłki do Anglii i Grecji

Zmiana u przewoźnika Royal Mail Drodzy klienci,  chcielibyśmy zwrócić uwagę na zmianę w sposobie nadawania przesyłek do Wielkiej Brytanii, w szczególności u przewoźnika Royal Mail. Oryginalna i “najstarsza” opcja przesyłania przesyłek za pośrednictwem Royal Mail (ID 1120) jest obecnie wyłączona w systemie, dlatego nie można już z niej korzystać. Prosimy o dostosowanie ustawień Waszych sklepów

20.07.2020, 16:00
Czytaj więcej
26.06.2020, 15:00

Bardziej spójne kategorie wagowe i ubezpieczenie przesyłek od 1. 07. 2020

Czerwiec poświęciliśmy “inwentaryzacji” zarówno kategorii wagowych przesyłek, gdzie do tej pory limity wagowe były ustalone inaczej dla każdego z przewoźników, jak również ubezpieczenia, gdzie każdy z przewoźników miał inne ceny. Jeśli wysyłacie przesyłki za granicę za naszym pośrednictwem, na pewno to zauważyliście. Z tego powodu wypracowaliśmy ujednolicenie parametrów, aby były jak najbardziej spójne, a wysyłanie przesyłek za

26.06.2020, 15:00
Czytaj więcej
25.06.2020, 12:00

Zásilkovna została Best Managed Company w Czeskiej Republice!

Jesteśmy jedną z najlepszych firm w Czechach! Nagroda Best Managed Company jest przynawana przez firmę Deloitte w 20 krajach świata, a w tym roku po raz pierwszy w Czechach. Niezależna komisja ekspertów oceniła u każdej nagrodzonej firmy 4 kluczowe filary – strategię firmy, zarządzanie i wyniki finansowe, produktywność oraz innowacyjność i kulturę korporacyjną. Więcej na Deloitte

25.06.2020, 12:00
Czytaj więcej
18.06.2020, 09:00

Lepsza jakość doręczenia dzięki prawidłowemu kodowaniu UTF-8

Drodzy klienci,  prawidłowe kodowanie importowanych danych znacząco podnosi jakość doręczenia, a przede wszystkim zmniejsza ryzyko błędnych danych oraz odsetek przesyłek niedoręczalnych. Z tego powodu zdecydowaliśmy się wprowadzić nowe zasady kodowania plików dla zbiorczego nadawania przesyłek w sekcji klienta (import CSV / XML / itp.), które będą obowiązywać od 1. 07. 2020. Od tej daty wszystkie pliki źródłowe

18.06.2020, 09:00
Czytaj więcej
10.06.2020, 06:00

Zmniejszamy odsetek zwrotów od klientów w całej Europie

Drodzy klienci,  dnia 8. 06. 2020 oficjalnie wprowadzono walidację wprowadzanych danych osobowych (e-mail oraz numer telefonu) dla przesyłek, o czym informowaliśmy 30. 04. 2020 za pośrednictwem newslettera oraz sekcji klienta. Wprowadzenie tych informacji jest wymagane przez naszych partnerów logistycznych w całej Europie i ma kluczowe znaczenie dla sprawnej dostawy przesyłki i komunikacji z klientem. Którzy przewoźnicy

10.06.2020, 06:00
Czytaj więcej
17.05.2020, 08:00

Rozszerzamy usługi niemieckiego przewoźnika Hermes

Drodzy klienci,  chcemy, aby nasze usługi były dla Was jak najbardziej komfortowe, dlatego od 18. 05. 2020 rozszerzamy ofertę przewoźnika Hermes w Niemczech o punkty odbioru. Ponadto, dzięki temu przewoźnikowi możecie wysyłać przesyłki zapakowane w czarną folię bez opłat.  Jak to poprawnie skonfigurować? Od 18. 05. 2020 w sekcji klienta przesyłki należy nadawać za pomocą następującego ID

17.05.2020, 08:00
Czytaj więcej