Blog
Kategorie
Jak przygotować e-sklep na jesienno-zimowy sezon zakupowy?
Koniec kalendarzowego lata to okres, w którym branża e-commerce zaczyna przygotowania do tzw. wysokiego sezonu, obejmującego m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie contentu, a także wybór lub zmiana dostawcy usług logistycznych to tylko kilka elementów, którymi należy zająć się już teraz, by w pełni wykorzystać nadchodzący
Porozmawiajmy o: Packecie!
Ostatni odcinek naszej serii edukacyjnej podsumowuje wszystkie istotne informacje i być może usuwa niektóre znaki zapytania, które mogliście napotkać. Zapraszamy! Jak to wszystko się zaczęło Firma Packeta została założona w 2010 roku z jasną wizją — tworzenia i dostarczania prostych, wygodnych i wydajnych rozwiązań logistycznych.W tym roku otworzyliśmy również nasze pierwsze biura i pierwszy w
Jak negocjować obsługę logistyczną e-commerce?
Negocjacje z firmami logistycznymi są nieodłącznym elementem prowadzenia sklepu internetowego. Wybór odpowiedniej firmy kurierskiej może wpłynąć nie tylko na koszty, ale także na jakość obsługi klienta i ogólny wizerunek e-sklepu. W tym artykule omówimy kluczowe aspekty, na które warto zwrócić uwagę podczas negocjacji obsługi wysyłek z firmą logistyczną. Warto dowiedzieć się jak negocjować obsługę logistyczną
Ponad dwukrotny wzrost w Polsce!
Nasza firma ma za sobą udane półrocze i ambitne plany na drugą połowę roku. Packeta Poland w pierwszym półroczu tego roku dostarczyła przeszło dwukrotnie więcej przesyłek niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, również przychody firmy wzrosły ponad dwukrotnie! W pierwszym półroczu bieżącego roku Packeta obsłużyła niemal 49 milionów przesyłek – o 22 proc. więcej niż
Porozmawiajmy o: Z-BOXach!
Masz klientów w Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumunii? Automaty paczkowe zwiększają popularność, więc idziemy z duchem czasu! Odcinek 2. nowej serii edukacyjnej ,,Porozmawiajmy o:” poświęcony będzie naszym autorskim automatom paczkowym Z-BOX. Kiedy kilka lat temu wprowadzaliśmy je najpierw na rynek czeski, nie mieliśmy pojęcia, jak dużą popularność zyskają w tak krótkim czasie. Porozmawiajmy o z-boxach!
Cross-selling i up-selling – kluczowe strategie zwiększenia sprzedaży w e-commerce
Zastosowanie strategii cross-sellingu i up-sellingu jest kluczowe dla skutecznej sprzedaży w e-commerce. Te techniki pozwalają nie tylko zwiększyć wartość zamówień, ale także poprawić doświadczenie zakupowe klientów. Dowiedz się, jak wykorzystać cross-selling i up-selling w swoim sklepie internetowym. Z tą wiedzą osiągniesz większe przychody i zadowolenie klientów. Cross‑selling i up‑selling – jak je stosować w e‑commerce?
E-commerce w Europie, czyli czego oczekują zagraniczni klienci? Porównajmy europejskie rynki!
E-commerce w Europie czyli czego oczekują klienci – jak wyglądają preferencje co do metod dostawy, płatności czy zwrotów? A jakie są europejskie trendy w e‑commerce? To wszystko warto wiedzieć, chcąc wysyłać paczki za granicę. Ale nie martw się – na końcu artykułu znajdziesz prezent! Bezpłatny e‑book pt. „Czego oczekują klienci? Zagraniczne rynki e‑commerce, a zwyczaje konsumenckie
Przesyłki do Słowenii, Chorwacji w 2-3 dni? Odkryj potencjał krajów adriatyckich i zbuduj przewagę konkurencyjną!
Kierunek Adriatyki? Nie tylko na wakacje! Słowenia i Chorwacja dołączą niedługo do najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Polskie sklepy internetowe wciąż nie są tam powszechne. Innymi słowy to ogromny i nieodkryty potencjał do zagospodarowania. Sprawdź, jak w rezultacie wygląda wysyłka przesyłki do Słowenii i Chorwacji już w 2 dni. To możliwe dzięki nowo otwartemu
Porozmawiajmy o: punktach odbioru!
Szukasz sprawdzonego dostawcy Twoich produktów za granicę? Chcesz, by Twoi klienci mieli dostęp do różnych metod dostawy? Chcesz iść z duchem czasu i przygotować ofertę spełniającą oczekiwania zagranicznych klientów? Sprawdź jak ważne są punkty odbioru. Przygotowaliśmy dla Ciebie trzyodcinkową serię edukacyjną, gdzie zobaczysz, jak łatwo możesz przeprowadzić wysyłkę cross-border! Poznaj nasze punkty odbioru – mamy
Cross-border e-commerce – co musisz o nim wiedzieć?
Najnowsze badania pokazują, że rynek e-commerce w Polsce po ogromnym sukcesie w czasie pandemii, zaczął hamować. Receptą na zwiększenie przychodów jest handel transgraniczny, który ma ogromny potencjał, ale stanowi także wyzwanie. Zagraniczni klienci mają swoje upodobania i zwyczaje, zatem kluczowe jest dostosowanie się do najistotniejszych trendów. W jaki sposób to zrobić? Przygotowaliśmy dla Was prezent