Blog
Kategorie
Łatwe zwroty paczek za pośrednictwem Paczkomatów
Mamy wspaniałą wiadomość: zwroty paczek z Polski będą jeszcze łatwiejsze! Dzięki naszej wspaniałej lokalnej współpracy z firmą InPost, możemy teraz zaoferować Wam i Waszym klientom możliwość zwrotu paczek za pośrednictwem bardzo popularnych Paczkomatów InPost. Czym jest Paczkomat? Paczkomat to samoobsługowy punkt odbioru i wydawania przesyłek czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sterowany
Odkryj nowy i lepszy sposób składania reklamacji
Stale ulepszamy nasze usługi i procesy w oparciu o informacje zwrotne od Was – naszych klientów i partnerów. Dzięki tym opiniom usprawniliśmy i uprościliśmy również proces składania reklamacji dotyczących paczek. Zobacz, jak usprawniliśmy procedurę składania reklamacji! Packeta to synonim prostoty – dotyczy to również reklamacji przesyłek. Wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny na stronie packeta.pl/reklamacje. Kliknij na
Zakończenie współpracy z Pocztą Słowacką
Drodzy Klienci, Informujemy, że uzgodniliśmy z Pocztą Słowacką (przewoźnik SK Slovenská pošta HD) o zakończeniu naszej współpracy ze skutkiem na dzień 31 marca 2022 r. Usługa Home Delivery pozostaje w naszej ofercie. Na terenie Słowacji będziemy ją teraz świadczyć wyłącznie za pośrednictwem naszej własnej usługi Packeta Home (SK Packeta Home HD). Paczki wysyłane na adresy
Zásilkovna zmienia adres rozliczeniowy i korespondencyjny
Szanowni Klienci, Pragniemy poinformować, że z dniem 1 marca 2022 roku zmieni się oficjalny adres naszej praskiej siedziby. Prosimy o używanie nowego adresu we wszystkich pisemnych kontaktach. Nowy adres do fakturowania i korespondencji: Zásilkovna s.r.o. Biurowiec Balabenka Českomoravská 2408 / 1a Praga 9 – Liben, 190 00 W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o
Aktualna sytuacja w Rosji
Szanowni Klienci, Ze względu na trwającą poważną sytuację w tym regionie, nie możemy zagwarantować usług dostawy paczek w Rosji i na Ukrainie. Z tego powodu jesteśmy zmuszeni zawiesić wszystkie możliwości doręczania paczek w Rosji do odwołania. Wszystkie przesyłkii, które obecnie znajdują się w sieci Packeta, zostaną zwrócone nadawcom. Będziemy informować Państwa na bieżąco w przypadku
Aktualna sytuacja na Ukrainie
Szanowni Klienci, Mamy dla Państwa ważną informację dotyczącą aktualnej sytuacji na Ukrainie. Niestety, od dnia dzisiejszego (24 lutego 2022 r.) nie możemy zagwarantować dostawy paczek i ewentualnych zwrotów. Sytuacja na Ukrainie jest chaotyczna, dlatego w chwili obecnej zalecamy całkowite wstrzymanie wysyłek do tego kraju. Oznacza to, że od dnia dzisiejszego Packeta zamyka możliwość wysyłania przesyłek
DPD Słowenia: Dodatkowe opłaty za odbiór paczki na stacjach benzynowych Petrol, OMV, 3DVA
Szanowni Klienci, Pragniemy poinformować Państwa o wyjątku w usłudze doręczania przesyłek do punktów odbioru na stacjach benzynowych Petrol, OMV i 3DVA, świadczonej przez słoweńskiego przewoźnika DPD. Jeśli klient wybierze którykolwiek z tych punktów odbioru do dostarczenia swojej paczki, zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 0,30 EUR za odbiór paczki i dodatkową opłatą w wysokości 0,85
Pomiar wielkości paczki? Tylko opcjonalnie
W oparciu o Państwa opinie, nie będziemy wymagać podawania rozmiaru paczki przy wysyłce. Drodzy klienci, W lipcu ubiegłego roku poinformowaliśmy Państwa, że od września 2021 roku przy nadawaniu paczki obowiązkowe będzie podawanie w naszym systemie jej wagi, a od 1 marca 2022 roku również jej gabarytu. Nasze intencje były jasne: zoptymalizować nasze procesy i sprawić,
Privacy Policy Packeta
Privacy policy of Packeta International s.r.o.effective from February 1, 2022 1. INTRODUCTION Your privacy is very important to us. This document provides information regarding the purpose and reason for personal data processing by our company, the manner in which we process personal data, and the categories of the data processed.You can also learn about the
Sezon świąteczny z Packetą
Szanowni Partnerzy, przekazujemy Wam ważną informację dotyczącą sezonowych dopłat naszych partnerów logistycznych w całej Europie