Blog
Kategorie
Czesi kochają wyszukiwarki! Poznaj GLAMI i wypromuj swój sklep!
Specyfika rynku czeskiego pokazuje, iż korzystanie z wyszukiwarki i porównywarki cen produktów jest tam niezwykle popularne – prawie 30% wyszukiwań produktów odbywa się za ich pośrednictwem. Jeżeli myślisz o rozwoju swojego sklepu internetowego w tym kraju – czytaj dalej! Może to być ważny kanał do zwiększenia wiedzy klientów o Twojej firmie, a także sposób na
Sprzedawaj za granicą milionom klientów – spotkaj się z nami na Crossborder Day!
Jak szybko rozpocząć sprzedaż zagraniczną? Jak wejść na nowe rynki? Jak ściągnąć ruch? Dowiesz się tego już 14 czerwca podczas Crossborder Day – darmowej konferencji online organizowanej przez IdoSell dla właścicieli sklepów internetowych, podczas której dowiesz się jak zaistnieć na rynku e-commerce za granicą i jak dotrzeć do milionów klientów. Posłuchaj ekspertów, wśród których znajdzie
Wyzwania związane z czeskim, słowackim i węgierskim rynkiem internetowym
Czechy, Słowacja i Węgry to 25 mln obywateli UE. Ponad połowa z nich już robi zakupy online, a liczba ta w szybkim tempie rośnie. Zanim jednak zdecydujemy się na zagraniczną ekspansję warto dokładnie sprawdzić nie tylko preferencje zakupowe konsumentów za naszymi granicami, ale także możliwości dostawy. Im większa świadomość rynku, tym większa szansa, że firma
Dostawy do punktów odbioru to mniej zwrotów w e-commerce
Według danych Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 84% konsumentów w Polsce robi zakupy w Internecie. Co ciekawe, aż 97 proc. z nich zakłada możliwość zwrotu przy zakupach on-line. Ich sprawna obsługa jest dziś ważnym elementem e-handlu, zwłaszcza w sektorze modowym, gdzie darmowe zwroty czy długi czas na zwrot towaru są dziś standardem. E-sklepy mają dziś wiele
Szybki rozwój rynku e-commerce za granicą to większe możliwości dla polskich e-sklepów
Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce – tylko w 2021 roku taki kod sprzedaży internetowej do PKD dopisało ponad 120 tysięcy firm. Polscy konsumenci korzystają z oferty e-sklepów dwa lub trzy razy w miesiącu (36%), niezależnie od miejsca zamieszkania. I nic się
Usługa weryfikacji wieku
Szanowni Klienci, Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dostaw towarów, które zgodnie z prawem są przeznaczone wyłącznie dla klientów powyżej 18 roku życia, od 2 maja 2022 r. modyfikujemy usługę weryfikacji wieku. Jakie towary należą do tej kategorii? Głównie alkohol, tytoń i materiały pirotechniczne. Jak będzie działać usługa? Jeśli musisz wysłać paczkę zawierającą towary zastrzeżone tylko dla
Zakończenie współpracy z Pocztą Węgierską
Drodzy Klienci, Z dniem 30 kwietnia 2022 r. kończymy naszą współpracę z Pocztą Węgierską. Co to oznacza dla Ciebie? Czwartek 28 kwietnia będzie ostatnim dniem na złożenie paczki na Poczcie Węgierskiej (ID oddziału: 763). Od 29 kwietnia oddział Poczty Węgierskiej nie będzie już dostępny w naszym systemie. Wszystkie paczki złożone na poczcie węgierskiej przed 29
Zmiany dotyczące dostaw do Niemiec
Szanowni Klienci, Informujemy, że z dniem 31 marca 2022 r. kończymy współpracę z niemiecką firmą DHL. Planujemy natomiast nawiązanie współpracy z przewoźnikami GLS i DPD. Co to oznacza dla Ciebie? Czwartek, 24 marca będzie ostatnim dniem, w którym etykieta przewoźnika DHL może pojawić się na przesyłkach nadawanych do nas za pośrednictwem usługi DE BDS. Wszystkie
Trzy miliony użytkowników ma już aplikację Zásilkovna na swoich telefonach komórkowych
Trzy miliony użytkowników pobrało naszą aplikację od momentu jej uruchomienia 24 kwietnia 2019! Trzy miliony osób może teraz wysyłać paczki wygodnie, bez kart zgłoszenia i bez kolejek. Oprócz łatwego nadawania paczek, aplikacja Zásilkovna umożliwia również ich zwrot, otwarcie Z-BOXa, znalezienie najbliższego oddziału lub pokazuje przegląd wszystkich odebranych i wysłanych paczek. Można też szybko znaleźć hasło,
Odbiór na hasło dla paczek dostarczanych na adres w Republice Czeskiej
Odpowiedzieliśmy na Państwa uwagi dotyczące weryfikacji odbiorcy w przypadku paczek wysyłanych na adres: aby zwiększyć bezpieczeństwo i niezawodność przekazania paczki właściwemu adresatowi, wprowadzamy z dniem 22 marca 2022 r. wysyłkę paczki po weryfikacji hasła lub dokumentu tożsamości odbiorcy. Dzięki weryfikacji za pomocą hasła, możemy zapewnić: ✔️ gwarancję, że przesyłka dotrze we właściwe ręce. ✔️ że